Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

LEKTRI.CO, unul dintre cei mai importanți jucători în domeniul mobilității electrice din România, anunță completarea portofoliului de reselleri cu doi dintre cei mai mari jucători din piața comerțului de tehnologie – Altex și Romstal, ajungând la 55 de parteneri atât local, cât și în afara țării.

„Ne dorim să ajungem în cât mai multe case din România, la cât mai mulți posesori de autovehicule electrice, astfel că mizăm pe o strânsă colaborare cu toți partenerii noștri. Ne mândrim cu faptul că avem alături nume mari, precum Altex sau Romstal, prin intermediul cărora suntem în fiecare zi cu un pas mai aproape de clientul final, facilitându-i acestuia experiența de achiziție. Pe viitor ne propunem să continuăm dezvoltarea rețelei de parteneri și, bineînțeles, consolidarea relației cu cei existenți”.

Claudiu Suma, CEO LEKTRI.CO.

În prezent, compania numără 17 parteneriate semnate pe plan local, respectiv 38 de parteneri în afara țării, în principal în UE, cu cea mai mare pondere în Italia și Polonia. Printre cele mai mari nume locale, pe lângă cei doi menționați, se numără Media Galaxy, Autovision, EV Mobility, Sion Solution, SpyShop, Charger.ro ș.a.. Totodată, LEKTRI.CO numără 8 instalatori în România și 16 în UE.

Până în prezent, compania se află în graficul de estimări propus la începutul anului referitor la numărul de parteneri. Reprezentanții LEKTRI.CO se așteaptă la creșteri și pentru începutul lui 2023, având deja discuții avansate în acest sens.

Produsele LEKTRI.CO, listate pe cele mai mari platforme de marketplace, printre care eMag și Amazon

Totodată, pentru a ajunge mai ușor la clienții finali și a le facilita acestora procesul de achiziție, LEKTRI.CO și-a listat produsele și pe platforme de marketplace internaționale, mizând puternic în această direcție din toamna anului curent.

„Prin listarea pe principalele platforme de marketplace intenționăm să ne facem cunoscuți și să intrăm pe unele piețe pe care nu avem un număr foarte mare de reselleri. Alegem aceste colaborări în funcție de încrederea pe care o oferă clienților, serviciul de customer service, însă ne uităm și la indicii precum notorietate, trafic, poziționare pe piață etc.. Momentan ne aflăm pe unele dintre cele mai mari marketplace-uri și ne propunem să ne extindem cât mai mult”, a completat Claudiu Suma.  Produsele LEKTRI.CO se regăsesc atât pe eMag, în țări precum România, Bulgaria și Ungaria, cât și pe Amazon (în Italia, Franța, Germania, Suedia, Spania, Polonia, Olanda și Belgia) sau Allegro (doar în Polonia). În primul semestru din 2023, compania își propune listarea și pe site-uri precum Alliexpress și Alibaba din China.

Ministrul spaniol al Transportului, Mobilității și Agendei Urbane a afirmat încă o dată angajamentul țării sale pentru decarbonizarea transportului rutier în cadrul unei întâlniri a Consiliului Miniștrilor UE, care a avut loc la Paris sub președinția Franței. Acesta a subliniat că există trei linii clare de acțiune: creșterea încrederii utilizatorilor, finanțarea adecvată și determinarea specificului fiecărui mijloc de transport.

Ministrul a subliniat că acum există oportunități de a accelera întregul proces, folosind finanțarea oferită prin Planul de Redresare și Reziliență, prin care Spaniei îi sunt alocate 6,7 miliarde de euro pentru a ajunge la o mobilitate sigură, sustenabilă și conectată, prin măsuri care să includă instalarea infrastructurii de încărcare și promovarea vehiculelor electrice.

Încrederea utilizatorilor poate crește prin folosirea unor instrumente simple și interoperabile prin care să poți afla locația punctelor de reîncărcare și disponibilitatea lor, să faci rezervare și să plătești folosind metodele uzuale.

De asemenea, trebuie să se facă distincția dintre vehiculele private și vehiculele grele de transport.

Dar federația transportatorilor spanioli FETRANSA amintește că, în ciuda cuvintelor frumoase ale ministrului, adevărul este că Spania este cu mult în urma altor state europene în ceea ce privește electromobilitatea. În 2021 vânzările de vehicule electrice au crescut cu 8,9 puncte, ajungând la un total de 27,5 puncte din 100 în Barometrul Electromobilității ANFAC, în timp ce alte țări UE au crescut cu 21,9 puncte și se apropie de 61,2 puncte.

Progresul încet în ceea ce privește electromobilitatea plasează Spania departe de obiectivele stabilite prin Planul Național Integrat de Energie și Climă (PNIEC), care presupune o flotă de cinci milioane de vehicule electrificate până în 2030, din care 3,3 de milioane de autoturisme și vehicule comerciale. Pentru a respecta pașii ce trebui făcuți, piața spaniolă de vehicule electrificate ar fi trebuit să fie în 2021 de 70.000-80.000 de unități vândute și numărul punctelor de încărcare să ajungă la 28.240. Dar înmatriculările au rămas la 65.000 de unități, iar punctele de încărcare, la 13.441, ceea ce face dificilă atingerea țintelor de decarbonizare stabilite de UE și de Spania.