Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cefin Trucks a “marcat” vânzarea a 2.000 de camioane Ford Trucks în România, prilej numai bun pentru un interviu cu Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks, despre planurile sale de a construi o afacere de vânzări de autovehicule, împreună cu tot setul de servicii de care poate avea nevoie un client: finanțare, închiriere pe termen lung sau scurt, service, telematică, răscumpărare vehicul rulat și revânzarea unui alt autovehicul.

Discuția vizează și o temă de maxim interes pentru transportatori – scumpirea camioanelor – inevitabilă o dată cu creșterea inflației, scumpirea materiilor prime și cererea mare de microcipuri.

Potrivit lui Stefano Albarosa, prețurile la camioane vor crește spre finalul anului cu aproape 20-25% față de anul trecut. Și asta, pe de-o parte, pentru că, dacă ne raportăm la perioada noiembrie 2020-februarie 2020, aceasta este perioada în care s-au înregistrat cele mai mici prețuri la camioane din ultimii 10 ani, în scădere cu aproape 10-15% față de prețurile la camioane în 2019.

CEO-ul Cefin Trucks vorbește și despre viitorul truck-center-urilor în condițiile în care preferința cumpărătorilor s-a mutat pe online și despre surprizele pe care Cefin le pregătește clienților de la începutul lui 2022: platformă de van-sharing, platformă de închieri de camioane, integrarea serviciilor financiare cu cele de vânzări ș.a.

Cefin Trucks, unic importator și distribuitor al brandului Ford Trucks în România, sărbătorește livrarea vehiculului cu numărul 2000, prag atins în iulie 2021. Cu ocazia aniversării livrării primelor 1000 de unități Ford Trucks în România, parcurs realizat în 30 de luni, a fost setat un nou obiectiv, ca următoarele 1000 să fie livrate către clienții brandului în jumătate din timp, si anume 15 luni. În pofida unei perioade atipice, dificilă atât din punct de vedere social cât și economic, Cefin Trucks a reușit să îndeplinească obiectivul în vara anului 2021. 

Următorul obiectiv este setat în condițiile unei accelerări a ritmului de vânzare, și constă în livrarea vehiculului cu numărul 3000 până la sfârșitul anului 2022. Acest obiectiv și multe altele sunt posibile datorită  implementării unei strategii complexe și a unei viziuni pe termen lung, care are la bază nevoile clienților, din zona de achiziții, servicii after sales din România și internațional, servicii financiare și informațiile despre flotă (localizare, gestiune transport, stil de condus, consum, tahograf, etc).

“Livrarea a 2000 de unități Ford Trucks în România nu reprezintă pentru noi un simplu număr. Acest rezultat este un semnal concret de apreciere din partea clienților atât referitor la produse cât la serviciile pe care le oferim. Este de asemenea dovada unei munci extraordinare a echipei noastre si a tuturor celor implicați (funizori, clienți, finanțatori si acționari). Avem în jurul nostru o comunitate care se formează, și care generează toată dinamica companiei. Toate strategiile noastre se bazează pe principiul că atunci când clientul are de câștigat, acest lucru se transformă în câștig și pentru companie. În acest scop încercăm să creăm zilnic oportunitatea de a maximiza valoarea adăugată pe care o putem oferi clienților noștri și să implementăm produse și servicii pentru a îndeplini acest obiectiv esential pentru succesul nostru. Doar printr-un proces constant  de îmbunătățire a serviciilor  și a produselor pe  care le oferim ca și companie, vom atinge noua provocare de a livra  3000 de vehicule Ford Trucks până la sfârșitul anului 2022 ,dar și de a oferi cea mai mare valoarea adăugată pentru clientii nostri” a declarat Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks.

Atingerea obiectivului de 2000 de vehicule Ford Trucks în România în intervalul promis este o urmare firească a unei strategii comerciale și de brand atent urmărită în toate acțiunile noastre. Această strategie are în centru nevoile clienților nostri si dorința de a adăuga plus valoare afacerii lor, prin alegerea companiei noastre ca partener și a brandului Ford Trucks ca produs. Obiectivul nostru este să menținem Ford Trucks în topul preferințelor clienților, acolo unde suntem deja lideri – în segmente precum cel al vehiculelor de construcții si cele specializate – și să păstrăm trendul ascendent al cotei de piață. Ford Trucks a dovedit deja un raport calitate-preț foarte bun si flexibilitate în fața cerințelor pieței pe care Cefin Trucks o poate acomoda prin experiența pe care o are în servicii integrate”, a declarat Gabriel Tudor, Sales Director & Ford Trucks Brand Manager

Acesta a adăugat că principalii piloni pe care este construită strategia de creștere sunt digitalizarea și integrarea tuturor serviciilor din procesul de vânzare si post vânzare pentru a garanta un acces ușor și transparent al clienților către toate informațiile relevante pentru o gestiune eficientă a parcului de vehicule, servicii financiare rapide cu valoare adăugată pentru clienți (soluții de leasing, plăți în rate, soluții de închiriere vehicule comerciale pe termen scurt și mediu), servicii de Trade-In prin care se preia și valorifică camionul vechi pentru achiziția unui nou Ford Trucks, crearea unei comunități Ford Trucks în România.

De asemenea, Cefin Trucks are în vedere consolidarea rețelei naționale de vânzări și creșterea rețelei de service, atât cu puncte proprii de service, cât și cu parteneri numiți în celelalte zone ale țării unde nu e prezent direct, pentru a fi alături de clienți oriunde aceștia au nevoie. În acest moment, rețeaua de sercice Ford Trucks numără 20 de locații în România.

Dezvoltarea permanentă a rețelei internaționale de service Ford Trucks vine de asemenea în ajutorul clienților care aleg F-Max pentru transport internațional.

Ford Trucks este prezent în România din 2017 alături de partenerul nostru Cefin Trucks. Acest parteneriat s-a dovedit a fi un real succes în ultimii patru ani, timp în care brandul și-a consolidat poziția în piața de vehicule comerciale grele, în drumul către topul mărcilor din industrie. Ne concentrăm pe consolidarea poziției de lider în segmentul vehiculelor de construcții si specializate, în timp ce ne adaptăm la noile tehnologii și nevoile pieței permanent în evoluție. De asemenea avem ca obiectiv să menținem trendul ascendent în segmentul de transport internațional, cu produsul Ford Trucks F-MAX”, a declarat Koray Kuvvet, Managing Director Eastern Europe & Balkans pentru Ford Trucks. “Ford Trucks are o strategie complexă și ambițioasă de extindere internațională, după integrarea completă a rețelei Europei Centrale, de Sud și de Est în 2020, continuând în 2021 pentru țările din Europa de Vest, proces ce va ajunge la maturitate în 2022.

În timp ce extinderea rețelei de service atât națională cât și internațională contribuie foarte de mult la încrederea pe care o construim cu clienții noștri, accelerarea volumului de vânzări în România este, de asemenea, foarte importantă în 2022. Aceasta ne permite să ne setăm ca obiectiv ca următoarele 1.000 de unități Ford Trucks să fie livrate până la sfârșitul anului 2022. Anul 2021 reprezintă încă un an de succes pentru Ford Trucks, când am crescut volumul de vânzări și cotele de piață, în special în piețele europene. Am făcut pași importanți pentru a finaliza rețeaua noastră din Europa de Vest. Este deja evident că Cefin Trucks va închide anul 2021 printre lideri în ceea ce privește cota de piață și rămâne un candidat puternic pentru topul din 2022”, a mai spus Koray Kuvvet.