Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Pe 27 februarie, Cefin Trucks a prezentat, in cadrul unui eveniment le care au participat parteneri de afaceri si jurnalisti, rezultatele sale financiare si de vanzari si planurile pentru 2020. 
Compania a pornit la drum ca importator si distribuitor in Romania al vehiculelor Ford Trucks in 2017, cu 10 vanzatori, si in prezent are 23, distribuiti in cadrul unei retele de 12 birouri ce acopera toate regiunile din Romania. Iar reteaua de service include 16 puncte – ceea ce face ca in cel mult 2-3 ore un camion cu probleme sa poata ajunge intr-un atelier pentru interventii rapide si eficiente la camioane si remorci, reparatii complete de mecanica, electrica si tinichigerie – din care patru centre proprii, la Bucuresti, Brasov, Deva si Arad, trei apartinand partenerilor DTS, in Pitesti si Ploiesti, si ETC, la Galati, si restul ale unor terti. Iar in 2020 se vor inaugura service-ul propriu din Focsani si service-ul HSE Invest din Sibiu si reteaua va deveni multibrand. 
Stefano Albarosa, CEO-ul si fondatorul Cefin Trucks, este cu atat mai multumit de dezvoltarea acestei retele si de activitatea ei cu cat pentru ca tehnicienii sa se acomodeze cu noile camioane Ford a fost nevoie de timp si de efort. 

Cefin Trucks isi propune in 2020 sa continue extinderea portofoliului de servicii ce aduc plus valoare clientilor sai si are un plan ambitios de a dezvolta reteaua de service-uri autorizate la cele mai inalte standarde si divizia de inchiriere de camioane pe termen scurt. Firma urma sa Inchida 2019 cu 570 de camioane Ford noi livrate, iar in 2020 isi propune sa depaseasca 700, cresterea urmand sa vina din segmentul de transport international, unde F-Max are un mare potential, in ciuda unei piete autohtone de vehicule grele care va continua sa scada.

Din perspectiva lui Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks, vanzarile de camioane din Romania au fost influentate in 2019 de un cumul de factori ce au dus la multe incertitudini: Pachetul Mobilitate, instabilitatea politica, dezbaterile ample despre motorizarile viitorului, introducerea tahografului inteligent. Acestea nu au ajutat deloc in luarea deciziilor de a investi in flote noi, ceea ce s-a simtit mai ales de la trimestrul al doilea la al treilea, cand vanzarile au scazut cu mai mult de 30%.
Totusi, volumele Ford Trucks s-au dublat fata de cele din 2018 si se asteapta sa creasca si in 2020 cu peste 20%, pe o piata ce va continua sa stagneze. „Intrevedem o oportunitate pe o piata dificila: Ford Trucks ofera cel mai bun raport calitate pret, cost/km si valoare adaugata pentru afacerile clientilor nostri, pentru a deveni mai competitivi.”