Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul camion F-Max pentru transport pe distante lungi a beneficiat de un feedback pozitiv din partea clientilor romani, dar CEO-ul Cefin, Stefano Albarosa, pastreaza rezerva ca, desi a obtinut trofeul Camionul Anului 2019, asta nu inseamna ca vanzarile vor exploda de la inceput. „Dar sigur multe firme vor vrea sa-l incerce. 75% din camioanele de pe piata fac transport international, dintre ele 30-40% apartin catorva firme mari, care achizitioneaza multe unitati odata, iar acestea nu vor face achizitii majore de la noi“, este de parere Stefano Albarosa, „dar ne putem astepta sa cumpere 2-5 unitati, sa le testeze. Deci, fara sa ne asteptam la o explozie a vanzarilor de F-Max in 2019, credem ca se vor pune bazele pentru anii urmatori, cand vrem sa ajungem la 5% din piata romaneasca de autotractoare, adica 220-250 de unitati, daca ne raportam la vanzarile totale din 2018.“
 

In Romania F-Max a beneficiat de cea mai mare lansare dupa cele din Turcia si Germania, fiind organizate evenimente pentru clienti in noua locatii, din care doua in Bucuresti.
Pana la inceputul lui decembrie au fost vandute in Romania 29 de unitati, „un semn bun“, din care 21 sunt pentru clienti care au achizitionat 1-2 camioane fara a le testa in prealabil, si pana la final de an conducerea Cefin Trucks se astepta sa se ajunga la 40-50. „Iar daca incepem 2019 cu 50 de unitati in portofoliu nu cred ca putem termina anul cu mai putin de 250, deoarece, dupa ce se pornesc vanzarile, ele cresc tot mai mult.“
In afara de camioanele comandate deja, din ianuarie mai sunt disponibile circa 10 pentru teste de minimum o luna, echipate cu toate optionalele disponibile pentru noua generatie, care tin cont atat de cerintele proprietarului firmei de transport, cat si de cele ale soferului. 75% din toate echiparile disponibile pentru F-Max sunt oricum standard, optionale fiind mai ales dotari specifice: aer conditionat independent, pachet ADR s.a.
In primul trimestru din 2019 F-Max va beneficia atat de un pret special de lansare, de 69.500 de euro fara intarder si de 72.000 de euro cu intarder, cat si de pachet Comfort gratuit – in mod normal acesta costa 1.600 de euro si include, printre altele, scaun sofer cu tesatura premium, transmisie automata ZF, rezervor suplimentar de combustibil, pentru o capacitate totala de 1.050 l, sistem multimedia cu ecran tactil de 7,2”, frigider de 38 l, incalzitor stationar, sistem automat de aer conditionat si incalzire pentru cabina, rabatare a cabinei actionata electric. In rest, sunt disponibile patru niveluri de pret, in functie de echipare.

Pe 5 si 6 iunie au avut loc, la Baia Mare, respectiv Oradea, deschiderile oficiale care au marcat inceperea parteneriatului dintre Ford Trucks si ATP Exodus, evenimente la care au participat, alaturi de reprezentantii celor doua companii, si Vasile Moldovan (prefect Maramures), Alexandru Cosma (subprefect Maramures), Noemi Erika Vida (viceprimar Baia Mare) si Doru Dancus (vicepresedinte al Consiliului Judetean Maramures).
Reamintim ca Ford Trucks este reprezentat in Romania, din decembrie 2016, de Cefin Trucks, iar constructia acestei marci in tara noastra a presupus pana acum investitii de 4,5 milioane de euro, din care 1,5 milioane de euro cheltuieli pentru inceperea activitatii, dezvoltarea retelei nationale de distributie, rebranduire si asigurarea standardelor tehnice necesare pentru oferirea serviciilor post vanzare Ford Trucks in centrele de pe teritoriul intregii tari, iar restul de trei milioane de euro au fost investiti in stocurile de vehicule si piese de schimb.
 

„Ne bucuram sa anuntam faptul ca ATP Motors a fost desemnat unic furnizor de servicii vanzare si post vanzare Ford Trucks pentru zona Baia Mare-Oradea”, a declarat Stefano Albarosa CEO Cefin Trucks, cu ocazia evenimentelor de deschidere.
ATP Motors (divizie a ATP Exodus) se afla intr-un continuu proces de dezvoltare si de adaptare la nevoile pietei auto si acum, prin completarea portofoliul cu marca Ford, vine in intimpinarea clientilor cu o gama diversificata de marci auto, alaturi de serviciile complexe pe care le asigura. „Vrem sa avem o crestere continua, sanatoasa, sa fim corect ancorati in realitatea prezentului si sa fim pregatiti pentru provocarile viitorului. Am pasit deja intr-o era a digitalizarii, iar viteza cu care se deruleaza actiunile si activitatile noastre se pare ca nu ne mai surprinde pe niciunul din noi. Nu in ultimul rand, ne dorim sa raspundem prompt nevoilor si cerintelor clientilor nostri”, a spus Mircea Cirt, Presedinte & CEO ATP Exodus Group.
Reteaua de distributie si asistenta tehnica Ford Trucks din Romania include in prezent centrele din Bucuresti, Constanta, Brasov, Craiova, Timisoara, Deva, Arad, Bacau, Suceava, Cluj-Napoca si, de acum, Oradea si Baia Mare.