Grupul Eurial Invest împlinește anul acesta 30 de ani de activitate în domeniul auto și își marchează aniversarea prin rebranding-ul realizat la nivelul întregului grup.
Eurial a adus în premieră marca Peugeot în România (1991), ulterior alăturându-i-se și marca Citroën în portofoliul brandurilor reprezentate. În urma dezvoltării ca marcă de sine stătătoare, DS a fost preluat de către Eurial, fiind singurul dealer oficial din România pentru marca DS. În 2021 a fost integrată și reprezentarea uneia dintre cele mai cunoscute și fiabile mărci cu origini nemțești – Opel, investiția în noul showroom fiind în derulare.
Eurial este singura concesiune din România care are in portofoliu cele 4 mărci din grupul Stellantis importate de către Trust Motors– Peugeot, Citroën, DS și Opel, integrate în ofertele de mașini noi și servicii după vânzare.
Mașini peste clișee, statement-ul Eurial pentru rebranding-ul grupului
Eurial a ales să facă o altfel de aniversare a 30 de ani de expertiză a grupului înființat în 1991. Una dedicată integral clienților și echipei Eurial din toată țara. “Ni s-a părut firesc ca, odată devenind singura concesiune din România care are toate mărcile importate de către Trust Motors, din portofoliul Stellantis, să realizăm și rebranding-ul la nivel de grup, mai mult decât prin crearea unui nou logo, blazon (pe care îl iubim pentru că ne reprezintă), cât și prin asumarea acelorași valori care ne apropie de clienții noștri și a unui slogan care ne caracterizează: Mașini peste clișee!”, declară noul CEO al grupului, Ioan Kiss.
“Într-o piață dominată de mărci riguroase, de proveniență germană, asiatică sau autohtonă, am avut curajul de a propune clienților noștri mașini care promit bucurie, plăcere, diversitate și personalitate. Completând experiența, oferim clienților noștri soluții de finanțare prin leasing auto operațional și servicii de închiriere. Știm că fiecare client este o personalitate distinctă și fără bariere. Nu are nevoie de mașini declarative de statut. Cu o viziune deschisă și libertate în gândire, își va permite să aleagă mașina care să-i satisfacă necesitățile. Pentru el, Eurial își propune să ofere mărci și stiluri în care să se regăsească. Mărcile noastre sunt pentru oameni care pun preț pe fond nu pe formă, pe diversitate nu pe conformitate”, afirma Ioan Kiss.
În România, jumătate din vânzările Peugeot și un sfert din cele ale Citroën sunt realizate de Eurial
La finalul trimestrului III din acest an, Eurial deține 50,8% din cota de piață aferentă vânzărilor Peugeot la nivel național, al treilea an consecutiv în care atinge această performanță. Mai mult, din totalul vânzărilor aferente acestei mărci, Eurial raportează o creștere de 15% pe segmentul de SUV, respectiv 48,06% în 2021, față de 33,21% în 2020. Pe segmentul mașinilor electrice, reprezentanții Eurial estimează cote similare cu cele din anul trecut, respectiv 12% din totalul vânzărilor pe marca Peugeot până la final de decembrie 2021.
“Anul acesta putem spune că SUV-urile marca Peugeot, respectiv 2008, 3008 și 5008 au înregistrat cele mai mari comenzi. Robustețea și designul, fiabilitatea și echipările de top au cântărit mult în alegerea clienților. Și, ca să spunem lucrurilor pe nume, sunt printre cele mai frumoase și mai bune SUV-uri de pe piață, la un nivel de preț sub ceea ce oferă ca tehnologii, echipare, motorizări. Cred că românii au învățat să aleagă singuri și sunt tot mai tentați să renunțe la clișee și să își asume libertatea de a fi unici, exact ce promit și mărcile pe care le reprezentăm”, declară Ioan Kiss, CEO Eurial Invest.
Dealerul comercializează aproape un sfert din totalul automobilelor Citroën din România, la care are o cotă de piață aferentă trimestrului III din 2021 de 22,8%. Aici ponderea SUV-urilor și a mașinilor electrice este mai mică decât în cazul Peugeot, dar cu perspective de creștere pentru anul viitor având în vedere gama modelelor comercializate în România.
DS, poziționată ca marcă premium a importatorului Trust Motors, are o creștere semnificativă și în piața locală fiind un pilon important în strategia viitoare de vânzări a grupului Eurial. Urmează să se lanseze două modele noi în România, DS 4 și DS 9, modele care, cu siguranță, vor aduce vânzări semnificative în 2022 alături de DS 3 CROSSBACK si DS 7 CROSSBACK.
Bineînțeles că așteptările sunt mari și de la marca Opel, care de-a lungul anilor s-a dovedit a fi o marcă apreciată în România, oferind o gamă variată de modele atât in segmentul autoturismelor, cât și în segmentul utilitarelor.
Pe fundalul unei situații atipice de vânzări în piața auto, Eurial își propune la începutul anului 2022 să dezvolte și să comunice noi oferte adaptate clienților săi, inclusiv formule de pionierat în zona serviciilor de leasing operațional și interacțiune cu clienții. “Vom dezvolta în continuare rețeaua noastră de concesiuni, iar prin investițiile actuale și viitoare ne asigurăm că vom fi prezenți în piața auto și pentru următorii 30 de ani, adaptând serviciile noastre cerințelor actuale ale clienților.”, declară Ioan Kiss, CEO Eurial Invest.
Din lista lungă de nominalizaţi pentru competiţia internaţională „Van of the Year Award 2022”, juriul de presă pan-european (IVOTY) a selectat modelele finaliste, care îşi dispută cea mai prestigioasă distincţie a industriei de profil. Ediţia din 2022 este cea de-a 30-a din istoria Van of the Year şi reuneşte atât utilitare tradiţionale, propulsate de motoare diesel, cât şi o selecţie de vanuri electrice.
Iniţial au fost 14 modele de vehicule comerciale uşoare, lansate de 11 producători, dintre care membrii juriului IVOTY vor selecta câştigătorul. Acesta din urmă va fi premiat în noiembrie, în cadrul următoarei ediţii a Solutrans, expoziţia de profil organizată la Lyon, în Franţa.
Odată cu intrarea în cea de-a 30-a decadă, filosofia şi obiectivele rămân neschimbate, în ciuda nivelului ridicat de tehnologizare şi inovare atins de producătorii care încearcă să se alinieze tendinţelor pieţei. „Principalul criteriu pe care îl urmărim la Van of the Year Award este contribuţia vehiculelor la atingerea standardelor de eficienţă, siguranţă, sustenabilitate şi ecologie ale industriei de profil. Pentru a fi eligibil, fiecare candidat trebuie să fie model nou, intrat în producţia de serie până la finalul anului pentru care primeşte premiul şi să aducă o contribuţie tehnologică semnificativă comparativ cu generaţia anterioară”, a delarat Jarlath Sweeney, preşedintele IVOTY.
Pe parcursul acestui an, cei 24 de membri ai juriului IVOTY au evaluat modelele candidate, pregătindu-şi voturile, care vor fi calculate de către o organizaţie independentă, respectiv Asociaţia de Transport Rutier.
Finaliştii pentru IVOTY 2022 sunt: Fiat Ducato, vanurile electrice Stellantis din gama mică (Citroën é-Berlingo, Peugeot Partner, Opel Combo-e şi Toyota Proace City Electric), Renault Express, Renault Kangoo şi Mercedes-Benz Citan II, Toyota Proace Electric şi Volkswagen Caddy 5.
În acelaşi timp, la Solutrans va fi decernat şi premiul „International Pick-up Award 2022”. Această distincţie, acordată la fiecare doi ani camionetelor de 1 tonă – evaluate din perspectiva utilităţii lor în aplicaţiile cărora le sunt destinate – a fost disputată anul acesta între Isuzu D-Max, Jeep Gladiator şi Toyota Hilux. Testele pentru desemnarea câştigătorului au fost organizate în Croaţia.
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit