Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp sau ca destinație. Pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, Postis oferă retailer mai multe sfaturi despre cum ar trebui să își îmbunătățească procesele logistice.

Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de Black Friday:

Pandemia a determinat schimbări importante în comportamentul de consum, care vor deveni pe termen lung ceva obișnuit: preferința mai mare pentru achizițiile online, plata cu cardul, sau diversificarea opțiunilor de livrare ca timp (a doua zi, în aceeași zi, livrări expres sub o oră sau livrări programate) sau ca destinație (acasă, la birou, într-un magazin ales sau într-unul din drop-box-urile rețelelor partenere).

Soluții logistice pentru Black Friday

Așteptările clienților sunt mai mari, de aceea, pentru a traversa cu brio perioada de Black Friday, un retailer trebuie să se concentreze asupra următoarelor aspecte din zona logistică și de livrare:

Platforma Postis ajută retailerii să țină costurile sub control, să-și îmbunătățească cash-flow-ul și să-și eficientizeze și automatizeze toate procesele de care au nevoie, rapid și ușor. Mai mult decât atât, au acces la Comunitatea Postis, o comunitate deschisă de clienți și parteneri dezvoltată în jurul platformei noastre, în care clienții învață unii de la alții și, împreună, dezvoltăm noi funcționalități, care ne permit să creștem continuu performanța și calitatea proceselor de supply-chain pentru întreaga industrieMircea Stan, CEO Postis.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, Platforma Postis integrează toți furnizorii semnificativi de servicii de distribuție și livrare și selectează în mod automat cea mai bună opțiune de transport, utilizând algoritmi de învățare și predicție, dar și cel mai mare set de date de supply-chain disponibil în piață.

Rezultate obținute de clienți

Platforma Postis este folosită de peste 100 de clienți din domenii variate precum fashion, pharma și cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistică, librărie, electro și IT.

Foto: postis.eu/

Coronavirusul vine cu o crestere a logisticii alimentare. Carsten Taucke, CEO-ul Nagel Group, a vorbit despre situatia exceptionala de pe piata intr-un interviu acordat publicatiei germane trans aktuell.
„Facem tot ce putem pentru a mentine lantul de aprovizionare. Achizitiile pentru stoc ale multor persoane reprezinta o mare provocare“, a explicat Carsten Taucke.
Pentru a face fata cererii extrem de mari venite din retail, Nagel-Group a instituit o echipa de criza aflata in legatura permanenta. Pentru Carsten Taucke mentinerea pe linia de plutire a unei companii cu 12.000 de angajati este la fel de provocator ca aprovizionarea populatiei.
„Trebuie sa ne asiguram ca le oferim protectie maxima angajatilor nostri, respectand in egala masura reglementarile de sanatate. Din pacate este greu sa punem in aplicare aceste masuri si pentru angajatii din zona comerciala, adica pentru operatorii din depozit si pentru soferi. Este greu sa facem fata volumelor incredibil de mari.“
Volumele de marfa manipulate in martie sunt la nivelul celor din perioada sarbatorilor pascale, nicidecum nu la nivelul lui martie 2019: cresterea este de 15-20% fata de volumele lui martie anul trecut.
Cantitatile mari de marfa sunt asigurate printr-o organizare extrem de atenta a activitati, dar flexibila, iar asta inseamna un mix intre utilizarea flotei companiei si capacitatea de transport oferita de terti.
„Facem achizitii pentru stoc, dar trebuie sa mentinem costurile sub control. Masurile implementate costa deja destul. Procesele nu se desfasoara la capacitate normala, iar asta a redus semnificativ productivitatea“, a mai spus Carsten Taucke. „Ne pregatim ca situatia sa devina si mai tensionata. Echipa noastra de criza continua sa se intalneasca regulat, avem coordonari zilnice cu uitatile de productie si actualizari de volume. Din fericire, cele mai sinistre scenarii, si anume ca totul se inchide, nu s-au adverit. Speram ca aceasta tendinta de a face stocuri va scadea si vom avea o oferta mai stabila si un control mai bun al fluxului de marfuri“, a completat acesta.