Kuehne+Nagel achiziționează o participație majoritară în IMC Logistics (IMC), unul dintre principalii furnizori de servicii de transport maritim în Statele Unite. După cum au anunțat ambele companii, Kuehne+Nagel va achiziționa 51% din compania privată. IMC este specializată în soluții complete de transport de la un capăt la altul către sau dinspre porturile maritime sau nodurile feroviare, instalațiile clienților și în interiorul Statelor Unite. Prin această investiție, Kuehne+Nagel își îmbunătățește accesul la una dintre cele mai importante rețele logistice din America de Nord și asigură soluții de transport flexibile în perioade de perturbări tot mai mari ale lanțului de aprovizionare. Marca IMC va fi păstrată.
IMC are sediul central în Collierville, Tennessee și are peste 40 de ani de experiență în furnizarea de soluții intermodale pentru logistica maritimă în Statele Unite. Kuehne+Nagel și IMC sunt parteneri de lungă durată. Rețeaua națională a IMC include 49 de locații cu o prezență strategică în principalele porturi maritime și noduri de transport feroviar din SUA. Compania gestionează anual 2 milioane de TEU în cadrul operațiunilor de transport intermodal și feroviar. Cu aproximativ 1.700 de angajați și o rețea extinsă de contractanți independenți, IMC a generat venituri de aproximativ 800 de milioane USD în 2023.
Strategia Kuehne+Nagel se bazează pe o creștere organică susținută de achiziții de tip bolt-on. Asia și America de Nord sunt piețele-cheie de creștere pentru activitatea companiei, unde și-au stabilit o poziție de lider pe care o extind sistematic. În ceea ce privește IMC în SUA, precum și achiziția Apex în Asia, Kuehne+Nagel se bazează pe parteneriate pe termen lung. Acest lucru reduce riscul achiziției și asigură un succes rapid prin aprofundarea unei cooperări deja satisfăcătoare. Achiziționarea unei participații majoritare în IMC reprezintă un alt pas strategic important.
Stefan Paul, CEO al Kuehne+Nagel International AG, a declarat: „Logistica maritimă internațională este o activitate extrem de complexă, cu multe interfețe și părți interesate, în care fluxurile comerciale din SUA sunt de o importanță centrală. Gama de capacități a IMC extinde în mod semnificativ oferta noastră de servicii și ne permite să dezvoltăm soluții și mai atractive pentru lanțurile valorice ale clienților noștri de transport maritim.”
Mark H. George, președinte și fondator al IMC Logistics adaugă: „Ne bucurăm de oportunitatea de a ne asocia cu Kuehne+Nagel, una dintre cele mai importante companii de logistică din lume, pentru a ridica afacerea noastră de familie la noi înălțimi și pentru a crește împreună. Combinarea expertizei și ofertei noastre în domeniul logisticii containerelor terestre cu anvergura globală a Kuehne+Nagel va oferi servicii excepționale clienților noștri și va crea noi oportunități de creștere profesională pentru colegii noștri.”
Se preconizează că tranzacția va fi finalizată la începutul primului trimestru al anului 2025. Ambele părți au convenit să nu dezvăluie alte detalii ale tranzacției în acest moment. Tranzacția este supusă aprobării autorităților de reglementare și condițiilor obișnuite de închidere.
În al doilea trimestru al lui 2024, UPS (NYSE:UPS) a raportat venituri consolidate de 21,8 miliarde de dolari, marcând o scădere de 1,1% comparativ cu aceeași perioadă din 2023. Profitul operațional consolidat a scăzut cu 30,1%, ajungând la 1,9 miliarde de dolari, iar pe o bază ajustată, scăderea a fost de 29,3%. Câștigul diluat pe acțiune a fost de 1,65 dolari, în timp ce câștigul diluat pe acțiune ajustat a fost de 1,79 dolari, reprezentând o scădere de 29,5% față de al doilea trimestru din 2023.
Rezultatele conform standardelor GAAP pentru acest trimestru includ o taxă după impozitare de 120 de milioane de dolari (0,14 dolari pe acțiune diluată), care cuprinde o plată unică de 94 de milioane de dolari pentru rezolvarea unei probleme de reglementare internațională și costuri de transformare, precum și alte taxe în valoare de 26 de milioane de dolari.
„Vreau să le mulțumesc tuturor angajaților UPS pentru munca și eforturile depuse în al doilea trimestru”, a declarat Carol Tomé, CEO UPS. „Acest trimestru a reprezentat un punct de cotitură semnificativ pentru compania noastră, deoarece am înregistrat din nou o creștere a volumului în SUA, pentru prima dată în nouă trimestre. Așa cum era de așteptat, profitul nostru operațional a scăzut în prima jumătate a anului 2024 față de rezultatele raportate anul trecut. În viitor, ne așteptăm să reluăm creșterea profitului operațional.”
În segmentul domestic din SUA, veniturile UPS au scăzut cu 1,9%, reflectând o diminuare de 2,6% a veniturilor pe bucată, în principal din cauza schimbărilor în mixul de produse. Marja operațională a acestui segment a fost de 7,0%, iar marja operațională ajustată de 7,1%.
În segmentul internațional al companiei UPS, veniturile au scăzut cu 1,0%, în mare parte din cauza unei diminuări de 2,9% a volumului mediu zilnic. Marja operațională a marcat 16,4%, iar marja operațională ajustată 18,9%.
În segmentul Soluții Supply Chain, veniturile UPS au crescut cu 2,6%, datorită preponderent creșterilor din sectorul de logistică, inclusiv serviciilor medicale. Marja operațională a fost de 7,1%, în timp ce marja operațională ajustată de 7,3%.
Pentru 2024, compania oferă îndrumări financiare pe o bază ajustată (non-GAAP) din cauza dificultății de a prevedea ajustările viitoare ale pensiilor și alte evenimente neprevăzute.
Obiectivele financiare actualizate ale UPS pentru întregul an sunt:
– Venituri consolidate preconizate de aproximativ 93,0 miliarde de dolari
– Marja operațională consolidată ajustată estimată la circa 9,4%
– Cheltuieli de capital de aproximativ 4,0 miliarde de dolari
– Răscumpărări de acțiuni în valoare de circa 500 de milioane de dolari
02.10.2020
Ultimul număr: Decembrie 2024
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit