Desfășurată sub motto-ul „Împreună ținem România în mișcare!“, Caravana Digitală Scania 2020, care are ca parteneri OMV, Bridgestone, CTE Trailers, Meiller, Krone, Scania Credit, IFPTR și Fuchs Lubricants, ajunge pe 20 noiembrie la al patrulea eveniment interactiv din suita de cinci. Acesta se va desfășura între 11:00 și 13:00, iar tematica sa merge către partea a doua din „Tendințe și oportunități pentru companiile de transport în construcții“, invitatul special fiind Laurențiu Plosceanu, președintele ARACO (Asociația Romană a Antreprenorilor în Construcții).
Invitați sunt și de această dată patronii și managerii de companii de transport, șoferii profesioniști și pasionații de camioane. Ei vor putea urmări și acum scurte interviuri cu patronii și managerii de transport despre cum s-au adaptat în perioada pandemiei și prezentări ale OMV, CTE și Bridgestone.
La fiecare din cele cinci evenimente 50 de participanți care vizitează toate standurile partenerilor Scania primesc un kit de supererou ce conține o mască anticovid reutilizabilă și personalizată, o borsetă și mănuși personalizate. În plus, sunt oferite, prin tragere la sorți, 20 de mingi Bridgestone, iar unul dintre participanți primește marele premiu: o dronă DJ Mavic Air.
Al treilea eveniment din această suită și primul dedicat gazului natural (GN&LNG) s-a desfășurat pe platforma hopin.to și a avut parte de o audiență de peste 100 de companii de transport. Iar următorul, al cincilea, va avea loc pe 27 noiembrie, tot de la 11:00 la 13:00, și va avea din nou ca temă „Gazul Natural (CNG & LNG) – varianta optimă de combustibil alternativ în următorii 10 ani, în transportul rutier de marfă“.
Pentru înscrierea la evenimente vă puteți înregistrați aici: https://events.scania.ro/caravana-digitala-2020/.
Desfășurată sub motto-ul „Împreună ținem România în mișcare!“, Caravana Digitala Scania, care are ca parteneri OMV, Bridgestone, CTE Trailers, Meiller, Krone, Scania Credit, IFPTR și Fuchs Lubricants, include anul acesta cinci evenimente interactive și inovative, desfășurate, de această dată, în mediul online, și dedicate patronilor sau managerilor de companii de transport, șoferilor profesioniști și pasionaților de camioane.
La fiecare dintre cele 5 evenimente, 50 de participanți care vizitează toate standurile partenerilor Scania primesc un kit de supererou în care se află o mască anticovid reutilizabilă și personalizată, o borsetă și mănuși personalizate. Sunt oferite, prin tragere la sorți, 20 de mingi Bridgestone, iar unul dintre participanți primește marele premiu: o dronă DJ Mavic Air.
Primul eveniment a fost un real succes, declară reprezentanții Scania, atrăgând peste 330 de companii de transport. Acesta a avut loc pe platforma hopin.to și le-a oferit invitaților șansa să afle noutăți despre produsele și serviciile Scania și ale partenerilor săi și să interacționeze direct cu aceștia.
Tematica celui de-al doilea eveniment, de pe 6 noiembrie, dar și a celui de pe 20 noiembrie, care se vor desfășura între orele 11:00 și 13:00, este „Tendințe și oportunități pentru companiile de transport în construcții“, invitat special fiind Laurențiu Plosceanu, președinte ARACO (Asociația Romană a Antreprenorilor în Construcții).
Participanții vor putea urmări scurte interviuri cu patronii și managerii din transport, despre cum s-au adaptat în perioada pandemiei, și prezentări ale OMV, CTE și Bridgestone.
Iar pe 13 și 27 noiembrie, tot de la 11:00 la 13:00, vor fi organizate evenimentele având ca temă „Gazul Natural (CNG & LNG) – varianta optimă de combustibil alternativ în următorii 10 ani în transportul rutier de marfă“.
Pentru înscrierea la evenimente vă puteți înregistra aici: https://events.scania.ro/caravana-digitala-2020/
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit