Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Move Intermodal este una dintre cele mai experimentate şi de succes companii care operează în transportul intermodal de mărfuri vrac şi cel de mărfuri paletizate. Compania belgiană a fost prima care a introdus conceptul bag-in-box, bazat pe utilizarea containerelor şi transportului intermodal, în 2005, de atunci dezvoltându-se continuu.

Cu o flotă proprie de 2.800 de containere şi cutii mobile, Move Intermodal oferă servicii de transport de-a lungul reţelei sale intermodale extinse din Europa, graţie partenerilor săi de transport rutier, care livrează bunurile până la uşa clientului.

Subcontractorii Move Intermodal au acces la echipamentele companiei – containere, şasiuri, materiale de securizare – astfel încât să lucreze eficient, fără efort şi în siguranţă, respectând cerinţele legale din acest punct de vedere.

Compania se angajează să asigure o planificare eficientă a curselor pentru o operare mai facilă şi mai productivă. Reţeaua Move Intermodal oferă conexiuni rapide în cadrul reţelei sale paneuropene de centre de cross-dock, depozite şi terminale intermodale, oferind volume de lucru consistente, termene de plată atractive şi suport prin intermediul unei echipe profesioniste de dispeceri şi experţi în logistică.

Pentru detalii, o puteti contacta pe Elena Mesea (în limba română): Tel: + 32 89 242 961. E-mail: elena.mesea@move-intermodal.com

Asociația olandeză de transport și logistică TLN se declară îngrijorată în legătură cu decizia Autorității Olandeze pentru Consumatori și Piețe (ACM), care permite operatorului feroviar ProRail să scumpească transportul feroviar de marfă, ceea ce împiedică trecerea spre transportul intermodal, pe care guvernul dorește să îl promoveze. Deoarece aceste costuri mai mari nu le mai permit firmelor să fie sustenabile.

ProRail își scumpește serviciile oferite companiile de transport din cauza costurilor crescute pe care le are cu personalul, echipamentele și energia, dar noua taxă se adaugă la costurile suplimentare, pe care TLN le consideră deja exorbitante, care au fost introduse la începutul anului pentru staționarea și manevrarea trenurilor.

În concluzie, asociația se teme că posibila taxă suplimentară va scădea competitivitatea transportului feroviar intermodal, deoarece operatorii feroviari vor transfera costurile clienților lor – transportatori și furnizori de servicii logistice – ceea ce va face ca lanțul intermodal să fie mai puțin atractiv.

Mai ales acum, când totul se scumpește, este dificil, în opinia TLN, să convingi companiile să opteze pentru o variantă de transport mult mai scumpă. Deci, dacă guvernul vrea să evite un „transfer modal invers“, administratorul infrastructurii va trebui să ofere compensații pentru creșterea costurilor.

Sursa: ProRail