Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

LASO Transportes SA, una dintre cele mai importante companii europene de transport specializat, caută mereu trailere sofisticate și fiabile pentru proiectele în care este implicată și pentru a-și crește flota și volumele de activitate. De curând, pentru a transporta vehicule feroviare, aceasta a cumpărat două semiremorci MultiMAX de la Faymonville, care încorporează în platforma de încărcare șine de ghidare pentru calea ferată, au șase axe viratoare și permit o înălțime de numai 740 mm de la sol a suprafeței utile.

Ambele trailere au vinci hidraulic puternic și rampe specializate pentru încărcare și descărcare ușoare. În afară de vehicule feroviare, ele mai pot transporta secțiuni de turbine eoliene.

Compania portugheză a mai comandat trailere plate WingMAX cvadruplu extensibile pentru a încărca eficient și sigur cele mai noi generații de pale de mori de vânt. Aceste semiremorci au o înălțime totală de 70 m, axe pendulare cu anvelope de 19,5″ și gât de lebădă care se ridică și coboară hidraulic, astfel încât să depășească ușor orice obstacol de pe taseu. Iar suporții glisanți pentru cadrul palelor permit extinderea și retractarea semiremorcilor chiar și atunci când sunt încărcate.

Compania Uddevalla Specialtransporter are în flotă trailere plate WingMAX cvadruplu extensibile cu trei axe și a folosit de curând unul dintre ele pentru transportul unei pale de turbină eoliană de 69 m pe drumurile din pădurile din Suedia, deci într-o regiune unde vântul bate cu putere.

WingMAX este un model ideal pentru transportul economic și în siguranță al unei astfel de pale de vânt XXL. Tehnologia cu axe pendulare 19.5″ permite un unghi de virare de până la 60 de grade și o cursă impresionantă, de 600 mm, iar compensarea gâtului de lebădă face posibilă depășirea oricăror obstacole, deci trailerul merge fără probleme pe drumuri oricât de dificile. Iar designul robust ce folosește protecția din oțel de elasticitate înaltă protejează încărcătura sensibilă de efectele forțelor externe.