Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
UPS anunta o serie de imbunatatiri la nivelul retelei si infrastructurii care reduc timpii de tranzit pentru expeditiile catre si din Romania. Clientii din Romania care fac expeditii cu destinatia Polonia prin intermediul UPS Standard® beneficiaza acum de timpi in tranzit mai rapizi cu o zi. „Pentru orice companie care doreste sa-si creasca baza de clienti si sa ramana competitiva, o zi poate face diferenta, in special pentru IMM-urile aflate la inceput de drum”, a declarat Yannick Mooijman, managing director UPS Ungaria, Grecia, Romania & Slovenia. „IMM-urile constituie coloana vertebrala a economiilor din Romania si Polonia, iar volumele de export si import dintre aceste tari cresc de la an la an. Prin conectarea companiilor romanesti la reteaua noastra logistica inteligenta globala, le oferim o alta modalitate de optimizare a lanturilor de aprovizionare transfrontaliere.”
Potrivit studiului UPS Pulse of the Online Shopper din 2019, 38% dintre clientii online la nivel mondial decid sa isi abandoneze cosul de cumparaturi daca pretul de livrare este mai mare decat cel anticipat. Datorita reducerii timpilor de tranzit pentru serviciul UPS Standard, comerciantii online din Romania pot continua sa creasca nivelul de satisfactie al clientilor prin oferirea unui serviciu de livrare in Polonia, intr-un mod rapid si accesibil.
Imbunatatirile aduse serviciului UPS fac parte din planul de investitii de 2 miliarde de dolari al companiei in reteaua si infrastructura europeana. Investitiile recente includ deschiderea a trei super hub-uri in Londra, Paris si Eindhoven, precum si noi facilitati operationale in orasele Mys?owice si Stryków din Polonia. Datorita programului de investitii al UPS, clientii pot ajunge acum prin intermediul serviciului UPS Standard la peste 80% din populatia Europei, in doua zile lucratoare.
Cresterea ponderii transportului intermodal in totalul transporturilor rutiere de marfuri la nivelul UE, crearea unei retele de circa 400.000 de parcari sigure pe coridorul TEN-T, dezvoltarea infrastructurii de realimentare si reincarcare a vehiculelor electrice! Sunt doar cateva dintre masurile pe care le are in vedere Comisia Europeana privind implementarea unei strategii de transport eficiente, in acord cu tinta privind decarbonizarea cuprinsa in Pactul ecologic european, informatii pe care le-am primit, in exclusivitate, in cadrul unui interviu acordat revistei Tranzit de catre comisarul european de Transport, Adina Valean, care ne-a vorbit, de altfel, si despre faptul ca in viitorul apropiat Comisia va declansa procedura de atribuire pentru studiul de impact ce ar urma sa modifice amendamentul privind intoarcerea camionului la 8 saptamani cuprins in Pachetul Mobilitate 1.
Tranzit: Cat de ambitios este acest obiectiv asumat de UE prin recentul propus Pact Ecologic din punct de vedere al Transporturilor?
Adina Valean: Un sfert din emisiile de gaze cu efect de sera ale UE sunt produse de mijloacele de transport, prin urmare, trecerea catre neutralitatea climatica tine, in mare parte, de schimbari in bine in acest domeniu. Pactul ecologic european (Green Deal) inseamna nu numai obiective ambitioase de reducere a emisiilor de gaze cu efect de sera, dar si investitii majore, astfel ca acestea sa fie atinse. Ca sa va dau un exemplu, pana in 2025 va fi nevoie de aproximativ 1 milion de statii publice de reincarcare si alimentare, iar Comisia va sprijini crearea acestora in special pe traseele lungi si in zonele mai putin populate, prin finantari.