Revista Tranzit organizeaza o competitie pentru inovatii in supply chain (solutii de transport, depozitare, manipulare marfa, alte sisteme si solutii de crestere a eficientei operatiunilor), castigatorul urmand sa fie anuntat la ExpoTranzit, cel mai important targ de transport si logistica din Romania, care va avea loc pe 30 si 31 mai la hotelul Grand Italia din Cluj.
Va invitam sa va inregistrati solutia – un proiect/produs nou sau un update al unui proiect/produs existent, dar nu mai vechi de 12 luni, pana pe 15 mai.
Competitia este deschisa pentru orice furnizor de produse si servicii dedicate segmentelor de transport, logistica sau retail, cu implementare pe piata romaneasca. Se poate participa si in parteneriat – furnizor de echipamente-software-operator de logistica – cu un sistem dezvoltat impreuna si deja functional.
Juriul este format din redactorii revistei Tranzit, managerii premiati de catre noi in ultimii ani ca fiind cei mai eficienti din tara in transport si logistica (Loredana Dan – International Alexander, Adrian Crizbasianu – DB Schenker) alaturi de Viorel Leca – GebruderWeiss, Dan Paul-Dehenes – Kaufland, Adrian Draganescu – Mega Image, Cornel Morcov – Fan Courier, Patricia Rosu – Coca-Cola HBC Romania, Jeroen Fabry – H.Essers, Bogdan Dragomir – Step One.
Cei care doresc sa stie ce trebuie sa cuprinda dosarul de concurs sunt rugati sa se adreseze redactiei Tranzit la tel.: 021 777 06 98-99 si 0744 763 928 (Aurora Negutu) sau sa ceara conditiile de inscriere in competitie pe e-mail: aurora.negutu@traficmedia.ro
Cu ocazia conferintei Tranzit de la Suceava, avocata Alexandra Jivan a explicat ca incheierea unor contracte de management poate fi in practica complicata. Deoarece, daca se incheie contracte de management, trebuie avut in vedere faptul ca respectivele servicii trebuie sa fie si dovedite. Cu alte cuvinte, la controlul organului fiscal trebuie prezentate o serie de documente. Astfel, pe langa respectivul contract de management sau de consultanta, trebuie prezentate si alte documente precum studii de piata sau rapoarte de activitate.
Cat priveste contractul de management in regim de abonament, aici nu este nevoie de o documentatie extensiva, dar este nevoie sa se faca dovada ca este un contract de abonament, adica sa se achite o taxa lunara si se pune problema utilitatii respectivului contract, care este al doilea criteriu important ce trebuie luat in calcul. Deoarece organismele fiscale pot verifica ca se platesc servicii de management lunar, dar si beneficiile aduse de acesta, altfel acestea pot considera ca este vorba de o tranzactie fictiva.
De asemenea, ar trebui acordata atentie si modului in care este organizata compania, astfel, daca o companie are un management in Romania si contracteaza servicii de management in alta tara trebuie sa fie foarte clar faptul ca cel din Romania fie are un alt sector de activitate si atunci factureaza o alta activitate, pentru ca nu are rost ca daca aici exista un manager sa fie contractat un alt management in alta tara cu aceleasi competente.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit