Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Recent lansatul model a fost votat de un juriu format din 23 de jurnalisti de la 23 de publicatii importante de profil din Europa, si in care Romania este reprezentata de revista Tranzit.
Castigatorul a acumulat 126 de puncte si a intrecut astfel Seriile L&P de la Scania si gamele FH/FM pe LNG de la Volvo Trucks.
 

Reamintim ca distinctia Camionul Anului se acorda anual modelului lansat pe piata in ultimele 12 luni care a adus cea mai mare contributie la eficienta transportului rutier, membrii juriului tinind cont de inovatia tehnologica adusa, de siguranta, confort, manevrabilitate, economie de carburant, amprenta de carbon si de costul total de operare.
Noul model Ford Trucks a putut fi testat intensiv din aceste puncte de vedere in august, in Turcia, de catre membrii juriului, care i-au apreciat eficienta si trenul de rulare avansat, ce include Eco-Roll, Adaptive Cruise Control (ACC) si Predictive Cruise Control bazat pe GPS, dar si silentiozitatea motorului Ford Ecotorq Euro 6 de 500 HP, de 12,7 l, cu sase cilindri in linie, si a transmisiei automate ZF Traxon cu 12 trepte. Nu sunt mai prejos nici noua cabina Ford Cargo pentru distante lungi, care ofera un mediu de lucru confortabil, ergonomic si prietenos, avand podea plata, latime de 2,5 m, inaltime interioara de 2,16 m, compartimente generoase de depozitare si bord cu instrumente digitale, usor de folosit si de navigat prin meniu. Si conectivitatea a fost remarcata, fiind asigurata de platforma ConnecTruck.
In concluzie, presedintele juriului International Truck of the Year, Gianenrico Griffini – care i-a acordat trofeul lui Haydar Yenigün, director general Ford Otosan, in cadrul unei ceremonii desfasurate la IAA Hanovra pe 19 septembrie – a apreciat ca „F-Max poate deveni un jucator relevant pe acest segment foarte competitiv care este transportul pe distante lungi“.

Transuniverse Ro S. R. L., subsidiara locala a companiei belgiene Transuniverse Forwarding, anunta mutarea intr-o noua locatie de birouri in Constanta. Biroul din Romania supravegheaza intreg lantul de aprovizionare pentru un numar mare de clienti, se arata intr-un comunicat al companiei.
 

Compania, care are circa 20 de angajati, este prezenta in Constanta cu birou propriu inca din 2010, insa acum, datorita cresterii puternice a activitatilor „turnului de control“, fosta locatie a devenit prea mica. Pornita ca suport administrativ pentru compania din Belgia, Transuniverse Ro a primit si functia de „turn de control“ (prin care urmareste traseul marfii pe timpul transportului), sarcina care a devenit cea mai importanta pentru filiala. Astfel, pentru un numar mare de clienti, cu fluxuri de bunuri complexe, compania monitorizeaza intreg lantul de aprovizionare. „Monitorizarea de bunuri este efectuata, in mare parte, automatizat, insa in unele cazuri, oamenii intervin proactiv. Date lipsa, incomplete sau contradictorii sunt detectate, analizate si introduse in sistem de catre operatori romani“, a declarat Kevin Demeyer, Manager IT.
Biroul din Constanta se ocupa, de asemenea, de urmarirea administrativa a tuturor expeditiilor efectuate de Transuniverse Forwarding. Aceasta functie de asistenta se extinde de la introducerea comenzii la facturarea, pregatirea documentatiei vamale, verificarea facturilor primite etc. De asemenea, monitorizeaza statutul transporturilor prin „e-tracker“. Pentru fiecare etapa noua, acesta ajusteaza starea expedierii si impartaseste informatiile cu expeditorul si destinatarul bunurilor, facilitand astfel comunicarea cu clientii. In plus, filiala locala are si activitate operationala, insa „destul de limitata“. Camioanele Transuniverse ajung in Romania de sase ori pe saptamana cu grupaje, incarcaturi LTL si FTL, iar timpul de tranzit este intre 5 si 6 zile. De distributia nationala se ocupa un agent local din Timisoara.