Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Arcese Spania isi extinde portofoliul de solutii de transport si expediere prin noua relatie lansata de sucursala iberica a grupului, care face legatura intre Barcelona si Insulele Canare.
Acest serviciu garanteaza o plecare saptamanala, fie FTL, fie in grupaj, iar acest lucru s-ar putea extinde. Serviciul standard pleaca miercuri si are un timp de tranzit de 6 zile, in timp ce serviciul Express, cu plecare joi, garanteaza livrarea in 4 zile. Datorita parteneriatelor puternice cu parteneri locali si transportatori maritimi cheie, aceasta noua linie este in masura sa garanteze timpi redusi de tranzit. „Noul serviciu optimizeaza timpii de tranzit si garanteaza o calitate a serviciilor la care clientii nostri s-au asteptat intotdeauna. Datorita extinderii serviciilor si conexiunilor, pozitia noastra pe piata devine din ce in ce mai puternica”, comenteaza José Luis Iranzo, Country Manager al Arcese Spania. 
Arcese Spania ofera si servicii saptamanale de import din Insulele Canare, cu un timp de tranzit de 5 zile, conectand acest grup de insule cu Madrid si Barcelona, cu posibilitatea ca marfurile sa fie apoi expediate in intreaga Peninsula Iberica si catre destinatii cheie din Europa. 

Marti, 14 iulie, incepand cu 14:30, revista Tranzit va invita la o discutie cu reprezentantii Ministerului Transporturilor si cei ai asociatiilor profesionale ale transportatorilor pentru a defini argumentele indubitabile prin care aratam ca transportatorii romani sunt discriminati in raport cu cei din alte state ale Uniunii Europene de prevederile actuale ale Pachetului Mobilitate I, adoptat de Parlamentul European miercuri, 8 iulie, prin respingerea amendamentelor aduse de europarlamentarii est-europeni la cele trei dosare care alcatuiesc Pachetul Mobilitate I.
Aceleasi argumente trebuie transmise si companiei selectate de DG Move pentru derularea studiului de impact comandat de Comisia Europeana, privind modul in care intoarcerea camionului la 8 saptamani si restrictionarea operatiunilor de livrare de la terminalele intermodale la destinatarul final contravin principiilor de reducere a emisiilor de CO2 definite prin „Green Deal”.
Ce reguli noi privind Regulamentul 561 se schimba chiar incepand cu acest an? Cum se schimba managementul rotirii soferilor pe Comunitate si cand incepe interdictia luarii repaosului de 45 de ore in cabina in intreaga Uniune Europeana?
Videoconferinta va fi transmisa live pe contul de Facebook al revistei Tranzit. Cei care doresc sa intre in direct cu noi si sa aduca argumente concrete cu privire la costurile suplimentare pe care firmele pe care le administreaza vor trebui sa le suporte din cauza masurii de intoarcere a camionelor in tara de origine la fiecare 8 saptamani, sunt rugati sa ne trimita pana luni solicitare in acest sens, pe office@traficmedia.ro pentru a primi username si parola de conectare.