Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Eduard ROCA, Country Manager România & Rep. Moldova al TRELO, a vorbit în cadrul conferinței Tranzit de la Iași despre importanța verificărilor tehnice periodice ale flotei dvs, și care este impactul total al unei intervenții în service în costurile companiei.

Din păcate presiunea timpului, mai ales pentru camioanele care activează pe comunitate, ne face să omitem sau să amânăm anumite intervenții în service, care au un real impact ulterior în costurile totale ale companiei și activitatea zilnică a camionului.

“Din experiența noastră de peste 10 ani în domeniu, dar și din discuțiile  avute cu mai multe flote, un cost estimativ de 600 eur ar trebui bugetat de fiecare companie pentru întreținerea lunară a unui camion. Bineînțeles, acest cost poate varia în funcție de specificul flotei, vechime parc, contracte service… Un cost care, de asemenea poate suferi modificări și anual, având în vedere că anumite nevoi ca: anvelope, kit ambreiaj… necesită înlocuire la o perioadă mai mare de 1 an.”

Câteva cifre pentru anul 2023 în rețeaua TRELO:

Care este costul neglijării inspecțiilor regulate? Care este impactul financiar?

Valoarea medie per intervenție la nivel de rețea a fost de 593 euro, în timp ce pentru solicitările venite din partea flotelor românești a fost de 757 euro, cu 164 eur mai mult (+28%).

De unde vine această diferență de +28%? De ce plătesc uneori flotele românești mai mult ?

Ne putem gândi la mai multe motive posibile:

În cazul multor solicitări venite din partea flotelor românești, pe lângă nevoile inițiale pentru care se face solicitarea de intrare în service, se mai identifica și alte nereguli care necesită reparație imediată, fapt pentru care costul final per intervenție poate crește semnificativ, astfel că timpul alocat intervenției va crește, ceea ce impacteaza direct și programul camionului.

Un alt aspect important care de multe ori nu este luat în calcul, este faptul că impactul financiar total al unei intervenții în service nu este dat doar de costul propriu-zis al reparatiei, și trebuie de avut în vedere și costurile fixe cu acel camion, cum ar fi: diurna & salariu șofer, RCA, CMR, leasing… mai ales în idea în care găsirea unei disponibiliti rapide în service nu este deloc simplu, sau eventuale amenzi, penalități, taxe drum, nevoie de asistență rutieră.

Și putem încheia prin faptul că putem pierde o oportunitate de a contracta o comandă nouă.

Astfel că un cost inițial de reparație de 500 eur spre exemplu, vă poate costa într-un final chiar și peste 1000, sau 2000 eur. Cost care se va regăsi în profitabilitatea acelui camion în următoarea perioadă.

Aceste costuri pot fi anticipate și pot fi diminuate prin inspecții tehnice periodice asupra flotei dvs.

Beneficiile inspecțiilor periodice

Aceste inspecții va oferă și o serie de avantaje:

În concluzie, prioritizati investiția în inspecțiile periodice, pentru ca la final să vă puteți atinge rezultatele financiare așteptate.

Despre TRELO

TRELO, este o importantă rețea multimarcă de reparații și întreținere camioane & semiremorci din Vestul Europei, fiind prezentă în 13 locații din Franța, Germania, Belgia și Lituania.

Camionul tău – afacerea noastră!

Prin planul de investiții propus în acest an, TRELO este prezentă începând cu 2022 în 4 țări: Franța, Germania, Belgia și Lituania.

Activitatea companiei rămâne în continuare concentrată pe zona Europei de Vest, astfel că în septembrie 2022 a fost deschis cel de-al nouălea centru de reparații în Viersen, Germania. Acest centru de reparații este situat lângă cele două autostrăzi principale care străbat zona Dusseldorf – ruta numărul 52, care merge spre Țările de Jos, și ruta numărul 61, care leagă Țările de Jos cu partea de sud a Germaniei. Acest nou centru oferă servicii de reparații de înaltă calitate, are 6 boxe (12 porți), spălătorie de camioane și o zonă mare de parcare în apropiere.

Din iulie 2022, Trelo este activă și în Lituania, unde au fost deschise două centre noi de reparații, în Vilnius și Kaunas.

Aceste 3 locații noi se alătură celorlalte 6 existente deja, în Antwerpen și Genk – Belgia, Paris, Lyon și Metz – Franța și Lahr – Germania, locații în care TRELO oferă servicii pentru toate mărcile de camioane și semiremorci – mentenanță, reparații curente, reparații AC, service roți, diagnoză, reparații prelate, înlocuire parbrize și multe altele. Un aspect foarte important este că în rețeaua TRELO se poate efectua mentenanța camioanelor și pe perioada garanției. De asemenea, în toate locațiile este disponibil și serviciul de asistență rutieră.

Orice reparație efectuată la un centru TRELO este garantată timp de șase luni în întreaga rețea, indiferent de locația în care este efectuată. Programul de lucru este unul foarte apreciat de clienți, L-V: 07:00-19:00, S: 07:00-16:00.

Compania își consideră centrele de reparații că fiind concurente mai mult cu rețelele de service de camioane autorizate decât cu cele individuale sau cu cele care se află în parcări. Serviciile TRELO sunt o alternativă mai bună, mai ales în perspectiva unei colaborări pe termen lung.

Odată cu investițiile din 2022, TRELO își continuă obiectivul stability: 20 de centre reparații în 10 ani! Acest obiectiv vine la pachet cu formarea unei echipe de vânzări locală pentru fiecare țară din Estul Europei, echipa responsabilă de promovarea serviciilor TRELO către companiile de transport și colaborarea cu acestea.

În România, din 2020 responsabil pentru această misiune este Eduard ROCA, Sales Manager Trelo România & Republica Moldova, perioadă în care peste 150 de companii și-au adus camioanele și semiremorcile în rețeaua TRELO pentru diverse reparații, însumând peste 1.000 de intervenții anual.

Companiile de transport aleg TRELO pentru că oferă:

Date Contact România:

Eduard ROCA

Country Sales Manager

+40 745 344 494

Eduard.roca@trelo.eu

https://trelo.eu/ro/