Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Camionul tău – afacerea noastră!

Prin planul de investiții propus în acest an, TRELO este prezentă începând cu 2022 în 4 țări: Franța, Germania, Belgia și Lituania.

Activitatea companiei rămâne în continuare concentrată pe zona Europei de Vest, astfel că în septembrie 2022 a fost deschis cel de-al nouălea centru de reparații în Viersen, Germania. Acest centru de reparații este situat lângă cele două autostrăzi principale care străbat zona Dusseldorf – ruta numărul 52, care merge spre Țările de Jos, și ruta numărul 61, care leagă Țările de Jos cu partea de sud a Germaniei. Acest nou centru oferă servicii de reparații de înaltă calitate, are 6 boxe (12 porți), spălătorie de camioane și o zonă mare de parcare în apropiere.

Din iulie 2022, Trelo este activă și în Lituania, unde au fost deschise două centre noi de reparații, în Vilnius și Kaunas.

Aceste 3 locații noi se alătură celorlalte 6 existente deja, în Antwerpen și Genk – Belgia, Paris, Lyon și Metz – Franța și Lahr – Germania, locații în care TRELO oferă servicii pentru toate mărcile de camioane și semiremorci – mentenanță, reparații curente, reparații AC, service roți, diagnoză, reparații prelate, înlocuire parbrize și multe altele. Un aspect foarte important este că în rețeaua TRELO se poate efectua mentenanța camioanelor și pe perioada garanției. De asemenea, în toate locațiile este disponibil și serviciul de asistență rutieră.

Orice reparație efectuată la un centru TRELO este garantată timp de șase luni în întreaga rețea, indiferent de locația în care este efectuată. Programul de lucru este unul foarte apreciat de clienți, L-V: 07:00-19:00, S: 07:00-16:00.

Compania își consideră centrele de reparații că fiind concurente mai mult cu rețelele de service de camioane autorizate decât cu cele individuale sau cu cele care se află în parcări. Serviciile TRELO sunt o alternativă mai bună, mai ales în perspectiva unei colaborări pe termen lung.

Odată cu investițiile din 2022, TRELO își continuă obiectivul stability: 20 de centre reparații în 10 ani! Acest obiectiv vine la pachet cu formarea unei echipe de vânzări locală pentru fiecare țară din Estul Europei, echipa responsabilă de promovarea serviciilor TRELO către companiile de transport și colaborarea cu acestea.

În România, din 2020 responsabil pentru această misiune este Eduard ROCA, Sales Manager Trelo România & Republica Moldova, perioadă în care peste 150 de companii și-au adus camioanele și semiremorcile în rețeaua TRELO pentru diverse reparații, însumând peste 1.000 de intervenții anual.

Companiile de transport aleg TRELO pentru că oferă:

Date Contact România:

Eduard ROCA

Country Sales Manager

+40 745 344 494

Eduard.roca@trelo.eu

https://trelo.eu/ro/

Ultimii doi ani au fost ani record pentru compania lituaniană TRELO, care operează centre de reparații de camioane și remorci în Franța, Germania și  Belgia. Vânzările în creștere și o echipă bine dimensionată, alimentează foamea de expansiune, iar atitudinea corectă față de angajați și clienți este cheia succesului.

Chiar dacă ultimii ani au adus multe provocări pentru firmele de transporturi, eforturile au fost răsplătite și cu rezultate financiare bune.  Numărul de comenzi a crescut și este într-o continuă creștere, flota este folosită la potențialul maxim, dar întârzierile generale în livrarea de camioane noi au impus folosirea mai mulți ani a autocamioanelor și semiremorcilor, ceea ce mizează pe un alt aspect – întreținerea la timp și repararea promptă a camioanelor și remorcilor. „Afacerea noastră este la locul potrivit, în momentul potrivit. Trebuie să recunoaștem că nu există atât de multe centre de reparații în Europa care să facă parte dintr-o rețea, și nu ale marilor producători, așa că am putut să oferim clienților noștri reparații cât mai repede posibil în locații convenabile. Un alt aspect important este că aceste centre de reparații au un lanț de aprovizionare cu piese bine gestionat. Desigur, ne confruntăm și cu provocări în materie de aprovizionare, dar încercăm să agreăm cât mai mult posibil în avans cu furnizorii noștri asupra cantităților necesare – aici încercăm să ne asumăm riscuri și să avem un stoc tampon, pentru a da curs solicitărilor clienților intr-un timp mult mai scurt.” – spune Donatas Mockus, CEO TRELO.

Rezultatele vorbesc de la sine atunci când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților: dacă în 2018 cifra de afaceri a companiei a fost de 7,12 mil EUR, în 2020 a crescut cu 90%, până la 13,5 mil EUR. În 2021, rezultatul este și mai impresionant – 18,7 mil de euro. Atingerea acestor cifre a necesitat nu doar o creștere a volumului de muncă – în 2021, TRELO a reparat peste 27.000 de camioane, a folosit peste 105.000 de litri de ulei și a schimbat aproape 14.500 de anvelope – ci și o creștere corespunzătoare a dimensiunii echipei, de la 92 de angajați în anul 2020 până la 164 la sfârșitul anului 2021.

În septembrie 2021, TRELO a deschis al șaselea centru de reparații în Metz, Franța. Acest centru de reparații este situat lângă două autostrăzi importante care traversează Franța, A31 de la Luxemburg la Lyon și A4 de la granița cu Germania până la Paris. Este, de asemenea, cel mai mare centru de reparații al TRELO până în prezent, cu o suprafață totală de 4.000 de metri pătrați, 10 boxe cu două intrări fiecare și o zonă de parcare de 3 hectare. Rezultatele bune din ultimii ani, încrederea clienților și angajaților noștri în TRELO ne-au oferit ambiții pentru viitor – doar în acest an, TRELO va deschide 3 noi centre de reparații – două în Lituania (Kaunas și Vilnius) și unul în Germania (Viersen). Planul pe zece ani este și mai ambițios – douăzeci de centre de reparații în Europa de Vest. Cu toate acestea, potrivit lui D. Mockus, deschiderea unui centru de reparații în străinătate este o provocare destul de mare pentru lituanieni. “Încercați să vă imaginați cum sunt priviți lituanienii de către francezi, germani sau belgieni… Nimeni nu ne-a privit ca pe o afacere serioasă. A fost nevoie de multe documente, certificări și alte dovezi că aveam ambiții mari să „cucerim Europa” în acest sector, înainte de a reuși să dovedim acest lucru și să câștigăm încredere.”