Goldhofer a lansat noul său model FTV 850, pentru transportul palelor turbinelor eoliene, care poate fi folosit nu numai cu lățimea standard de 3 m, ci și cu diverse combinații separate de lățimi, de până la 4 m. În funcție de configurație, pot fi încărcate chiar și cele mai noi generații de lame ale turbinelor eoliene, care au nevoie de un moment de încărcare de până la 850 metri-tonă, în modul remorcat sau autopropulsat. Combinația are centrul de greutate jos, deci protecție maximă la răsturnare, și garantează greutate mică pe axe și un transport eficient din punct de vedere al costurilor.
Goldhofer este de mulți ani un producător pe care îl preferă numeroase companii care transportă componente de turbine eoliene în întreaga lume. FTV 850 este succesorul modelului FTV 550 și se pretează la încărcături și mai lungi, în amplasamente cu viteze reduse ale vântului.
Noul model are la bază același concept folosit și la FTV 300 și FTV 550. Lama rotorului poate fi rotită liber în jurul propriei axe și ridicată până la un unghi de 60 de grade, astfel încât virajele strânse, clădirile și copacii de pe marginea drumului să nu fie un obstacol. În plus, noul trailer este conceput pentru realizarea rapidă și eficientă a configurației de care este nevoie și poate fi combinat cu o mulțime de module Goldhofer: PST/SL-E, THP/SL, »ADDrive« ș.a.
Primele modele sunt deja în curs de livrare către compania greacă Anipsotiki, care face de peste 50 de ani transport agabaritic, dar și întreținere/reparații pentru centrale eoliene la cheie, având printre clienți nu numai guvernul Greciei și companii grecești de stat, ci și firme mari de construcții, rafinării și producători de turbine eoliene.
Într-un moment în care industria producătoare de energie eoliană joacă un rol tot mai important, iar turbinele eoliene sunt tot mai puternice, deci folosesc pale tot mai mari, Faymonville propune un nou adaptor pentru transportul morilor de vânt. Este vorba de un trailer autovirator pentru pale cu lungimi de 80-120 m, care oferă manevrabilitate maximă, în ciuda acestei dimensiuni, mult mai mare decât a vehiculelor extensibile. Capacitatea sa de ridicare este de 30 t, cea mai mare de pe piață, așa cum declară reprezentanții producătorului. Cursa este de 1.700 mm, iar prin folosirea unui dolly ansamblul se poate extinde mecanic.
Noul adaptor este disponibil pentru modelele FlexMAX, ModulMAX și CombiMAX de la Faymonville, se folosește în combinație cu autotractoare 8×4 și se adaptează la orice tip de teren.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit