TX Logistik AB a lansat o nouă conexiune intermodală între Göteborg, Eskilstuna și Umeå. Subsidiara TX Logistik AG din Germania, care aparține Mercitalia Logistics (Grupul FS Italiane), își extinde astfel rețeaua din Suedia.
Noua rută va fi operată cu două curse dus-întors pe săptămână și cu 32 de unități de încărcare pe tren. În plus față de toate tipurile de remorci cu macara, semiremorcile care nu sunt macarale pot fi încărcate pe șine rapid și ușor cu ajutorul sistemului de manipulare Nikrasa TX, fără a fi necesară modificarea standardelor existente în terminale, pe vagon și pe șine. Este disponibil un număr corespunzător de plăci Nikrasa. Noua conexiune, pentru care TX Logistik asigură ea însăși toate serviciile, este operată ca un sistem de tren deschis și este deja utilizată de transportatori de marfă renumiți.
Trenul intermodal are nevoie de aproximativ șase ore pentru a călători de la terminalul intermodal Arken din portul Göteborg de pe coasta de vest a Suediei până la terminalul intermodal Eskilstuna (la vest de Stockholm). După manipularea remorcilor necesare acolo și preluarea de noi unități, călătoria continuă spre Umeå, în nord, unde durează aproximativ 14 ore pentru a ajunge la terminalul intermodal de acolo. TX Logistik este în prezent singura companie feroviară de marfă care utilizează ruta Botnia Railway de-a lungul coastei de est a Suediei, pe care trenurile de marfă pot circula cu viteze de până la 120 km/h. Acest lucru este posibil deoarece TX Logistik utilizează pe această linie locomotive moderne ETCS, care sunt echipate cu sistemul european de control al trenurilor. Noua conexiune consolidează rețeaua TX Logistik în Suedia. Compania este deja unul dintre cei mai importanți furnizori de transport feroviar intermodal de marfă din această țară. De exemplu, cu șapte călătorii dus-întors pe săptămână, pe ruta dintre Trelleborg, Malmö și Eskilstuna este operat un sistem de trenuri deschise. TX Logistik transportă produse alimentare pentru lanțul de magazine Coop, cu zece curse dus-întors pe săptămână între Kjula (foarte aproape de Eskilstuna) și Malmö, iar pentru Lkw Walter este operată o conexiune de tren bloc ca tren al companiei, cu trei curse săptămânale dus-întors între Trelleborg și Eskilstuna. Acest serviciu este completat de servicii de tracțiune, care sunt furnizate pentru partea scandinavă a rutei în cadrul relațiilor europene TX.
Compania TX Logistik AG extinde serviciile de transport feroviar intermodal de marfă între Lübeck și Italia, adăugând o nouă legătură la orarul său.
Compania efectuează, de la începutul acestui an, două curse săptămânale între terminalul CTL din Lübeck și terminalul Quadrante Europa din Verona, precum și retur, transportând semiremorci, NiKRASA, containere și containere-cisternă. Principalul client este Bode, o companie de expediție din Lübeck, iar trenurile operează cu un sistem de trenuri deschise. Încărcarea se face în Lübeck marțea și sâmbăta, iar în Verona sâmbăta și joia, cu o durată de aproximativ 24 de ore pentru a parcurge cei 1.240 de kilometri prin München, Kufstein și Brenner.
De asemenea, TX Logistik a mărit și numărul de curse dus-întors între Lübeck și Segrate, în regiunea metropolitană Milano, de la patru la șase, pentru a satisface cererea crescută și volumul suplimentar de mărfuri. Plecările au fost extinse în zilele de luni și joi de la Lübeck și miercuri și sâmbătă de la Segrate. Trenurile circulă între terminalul BRG din Lübeck și terminalul Italia Milano Segrate, transportând remorci, NiKRASA, containere și containere-cisternă, cu o capacitate de 32 de unități de încărcare pe tren. TX Logistik gestionează tracțiunea pe ruta Lübeck-Verona și Lübeck-Segrate, folosind mecanici de locomotivă proprii și locomotive moderne multisistem.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit