Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

De când s-a finalizat extinderea axei Gotthard, remorcile moderne cu o înălțime de 4 m (profilul P400) pot fi transportate pe calea ferată prin Elveția fără restricții. Acest lucru a dat un impuls suplimentar cererii de transport al semiremorcilor pe tren pe acest traseu. Din acest motiv, TX Logistik adaugă o plecare suplimentară sâmbăta la programul său în fiecare direcție, pe lângă plecările anterioare de luni până vineri. Trenurile circulă între terminalul DUSS DuisburgRuhrort Hafen și terminalul Intermodale Milano Segrate la est de Milano. Traseul trece de-a lungul Rinului prin Zurich, prin tunelul Gotthard, prin Chiasso până la Segrate și înapoi.

Conexiunea este operată ca un sistem de tren deschis. Până la 34 de unități de încărcare pot fi transportate pe un singur tren. În plus față de semiremorci, care reprezintă mai mult de jumătate din unitățile de încărcare, sunt transportate și containere, cutii mobile și cisterne/silozuri. Traseul este utilizat în principal pentru transportul bunurilor de larg consum.

TX Logistik operează transporturi feroviare și pe ruta România-Germania și retur, care pot fi conectate cu celelalte rute de legătură organizate de TX Logistik către alte noduri de marfă din cele mai importante piețe europene.

Datorită cererii mari de capacități de transport feroviar în ambele locații comerciale, TX Logistik crește numărul de călătorii dus-întors pe conexiunea sa intermodală Köln – Curtici. Din 10 mai, numărul acestor curse care leagă Germania de România va creşte de la cinci la şapte pe săptămână.

Trenurile, care pot cuprinde 44 de unităţi de încărcare pe un singur tren, circulă între terminalul de containere CTS din Köln-Niehl și terminalul Trade Trans din Curtici, care se află la doar câțiva kilometri de granița cu Ungaria. TX Logistik este responsabil și controlează întregul lanț de transport. Conexiunea Köln – Curtici a fost adăugată la rețeaua europeană a TX Logistik în 2018.

Pe această linie pot fi transportate atât semiremorci și mega-remorci, cât și cisterne, vagoane vrac sau containere de 45”. În direcţia Curtici sunt transportate în speciale componente auto, iar în sens opus, trenurile sunt încărcate în principal cu mobilier și alte bunuri de larg consum.