Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vor disparea expeditorii traditionali din cauza expansiunii expeditorilor digitali precum InstaFreight sau Uber Freight? De ce avem nevoie de solutiile digitale? Ce pot schimba 5G si blockchain in modul in care percepem logistica? Marketplace si economia de schimb reprezinta o salvare sau o amenintare pentru logistica viitorului? Acestea sunt principalele subiecte pe care expertii si invitatii internationali le vor aborda in cadrul forumului hyperLOG care se va desfasura in 25 si 25 octombrie la Vienna House Hotel Andel’s, din ?odz (Polonia).

Participantii la conferinta organizata de Trans.INFO vor avea ocazia de a-l asculta pe vicepresedintele DHL, Nabil Malouli, in calitate de vorbitor principal al hyperLOG. Acesta este un adevarat vizionar responsabil pentru dezvoltarea de proiecte logistice inovatoare pentru companiile globale din Fortune 500. Discursul acestuia se va orienta catre viitorul logisticii last mile – cine si cum va livra coletele direct la usa noastra in cativa ani. Va fi un robot responsabil de transportul marfurilor? Totul este posibil.
Printre vorbitori il veti regasi si pe Arkadiusz Glinka, seful filialei poloneze C.H. Robinson (Varsovia), care va vorbi despre rolul operatorului 3PL in transformarea digitala a SC, dar si pe Martin Mellor, seful filialei poloneze a Ericsson (Varsovia), care abordeaza subiecte precum influenta tehnologiei 5G asupra logisticii, pe Marc Papenhoff, sef de dezvoltare a afacerilor celui mai mare expeditor digital din Europa, InstaFreight (Berlin, Germania) care va prezenta strategiile si modelele de afaceri din spatele succesului companiei. Se vor alatura si Asparuh Koev, CEO Transmetrics (Sofia, Bulgaria), care va aborda utilizarea inteligentei in logistica si Nick Bailey, sef de cercetare la Transport Intelligence (Bath, Marea Britanie), care se intreaba daca este momentul potrivit ca M&A sa se modifice in directia unei ere digitale.
Organizatorii au, de asemenea, o surpriza uriasa pe ordinea de zi. Inca nu pot dezvalui numele celui de-al doilea vorbitor cheie sau brandul, dar sustin ca surpriza va fi imensa. Este vorba despre o companie internationala de expediere digitala, cunoscuta prin inovatii si revolutionarea pietei de marfa. Numele va fi dezvaluit pe 1 octombrie.
Evenimentul va gazdui si o dezbatere despre rolul digitalizarii in lantul de aprovizionare la care vor participa, printre altii, Philipp Ortwein, directorul InstaFreight, fostul sef al Waberer’s, Lajko Ferenc, si Arkadiusz Glinka, C.H. Robinson. Uber Freight, Amazon Freight, Sennder intra in mod dinamic pe piata, devenind concurenti pentru companiile traditionale. (https://www.facebook.com/hyperLOG/videos/931232250560507/)
Numarul biletelor este limitat la 300 de participanti. Beneficiati de promotia din septembrie si alaturati-va celor care isi doresc sa influenteze viitorul logisticii. Puteti achizitiona bilete de la adresa: https://www.hyperlog.info/en/buy-ticket/.
Mai multe informatii despre conferinta gasiti la https://www.hyperlog.info/en/

Point Pick-up(PPUP), platforma digitala de curierat din Statele Unite ale Americii, ar putea intra pe piata romaneasca de curierat, urmand ca investitia initiala sa fie recuperata intr-un interval de pana la 1 an si jumatate. Noul serviciu de curierat este similar celui oferit de Uber, adica persoane care vor transporta colete, nu doar companii.
Platforma digitala pentru noul serviciu, similar celui oferit de Uber,  a fost realizata de agentia de consultanta in comunicare Centrade | Cheil, condusa de omul de afaceri Radu Florescu.
 

„Avand in vedere relatia noastra cu Centrade | Cheil, credem ca vom intra pe piata din Romania in 2018, investitia initiala urmand sa fie recuperata intr-un interval de 12 pana la 18 luni. Suntem convinsi ca  nevoile pietei de retail pentru livrari in aceeasi zi vor continua sa creasca, dar  intr-un ritm moderat comparativ cu SUA sau alte piete europene”, a declarat Tom Fiorita, fondatorul PPUP.
Ideea unui serviciu de curierat oferit de persoane si nu doar de companii i-a venit lui Tom Fiorita in urma cu patru ani cand a intuit ca e-commerce-ul va avea o influenta decisiva in comportamentul de consum al populatiei, la nivel global, in viitorul apropiat.
„Asa cum Uber este cunoscut pe plan global drept «aplicatia» pentru transportul de persoane, PPUP este aplicatia pentru livrarea de produse / servicii pana la usa destinatarului,  cu optiuni unice pentru acest segment. Experienta mea anterioara de Manager Regional pe Vanzari si Logistica la Pepsi Cola si cea de Manager al unui fond de investitii mi-au asigurat cunostintele si experienta necesare pentru a construi si dezvolta acest model de business“, a explicat Tom Fiorita.
Aplicatia PPUP, folosita in prezent pentru livrari pe intreg teritoriul Statelor Unite a fost dezvoltata de echipa Centrade | Cheil.
„Propunerea lui Tom a fost  o provocare care s-a potrivit perfect cu obiectivele pe termen mediu si lung ale Centrade | Cheil. A fost un test pe care l-am trecut cu succes iar cea mai buna dovada este ca produsul creat de noi a fost rapid asimilat de cea mai mare si dinamica piata din lume, cea a Statelor Unite ale Americii. Premisele oferite de piata locala de curierat  si avansul semnificativ de la un an la altul al e-commerce vor fi interesante pentru extinderea PPUP“, a declarat Radu Florescu, CEO Centrade Cheil.

Transport cu orice tip de vehicul
La nivel de serviciu efectiv de curierat, PPUP poate asigura transportul coletelor prin orice mijloace (de la autoturisme pana la masini de mari dimensiuni precum tirurile), in regim de livrare in aceeasi zi, dintr-un punct in altul, cu programare in prealabil, poate asigura redirectionarea livrarii si preluarea comenzilor recurente, sustine compania. Noul „Uber“ din curierat le va permite clientilor sa acceseze serviciile de transport si livrare prin platforma integrata, prin site si, in mod limitat, prin aplicatiile disponibile pentru iOS si Android. Un client poate folosi unul dintre aceste puncte de acces sau pe toate trei. Sistemul este usor de folosit, sigur si ofera un serviciu unic, indisponibil in acest format pana acum.
Publicul tinta este reprezentat de toate companiile si persoanele fizice care au nevoie de servicii de livrare. Beneficiarii finali sunt companiile care au nevoie sa trimita colete, clientii care primesc aceste colete si soferii (furnizori independenti) care pot furniza serviciul. Prin PPUP, clientii (expeditori) si soferii (transportatori independenti) se bucura de o experienta fara probleme. In cadrul platformei, sunt acoperite aspecte precum: prevederi legale, asigurari, plati catre soferi, preturi, documentatie, aplicatia pentru scanarea coletului si captarea semnaturii destinatarului, contactul cu soferul etc. Noi optiuni pot fi adaugate in functie de solicitari.
„In ceea ce ii priveste pe soferi, sistemul PPUP face o verificare temeinica a istoricului lor: antecedente penale sau contraventionale, situatie financiara, comportamente neadecvate. In sistem, toti soferii sunt obligati sa introduca  mai multe date personale(precum numarul de asigurat social in SUA), informatii bancare, permis de conducere, adresa si date de contact. Este important de mentionat ca platforma PPUP este asigurata integral pentru daune, furt, raspundere si altele la niveluri care ating sau depasesc standardele industriei“, mai arata compania.