Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Urgent Cargus, a doua cea mai mare companie de curierat din Romania, isi extinde portofoliul si lanseaza in premiera un serviciu prepaid. Urgent Cargus Prepaid este deja disponibil pentru clientii romani si vine cu doua optiuni de volum, de 25 sau 50 de livrari, pentru patru tipuri de colete: plic, colet mic (pana la 3 kg), colet mediu (pana la 5 kg) si colet mare (pana la 10 kg).
Serviciul ofera clientilor Urgent Cargus posibilitatea de a utiliza livrarile incluse in oferta intr-o perioada de pana la sase luni si are un cost fix, arata compania intr-un comunicat remis Tranzit. „Noul serviciu prepaid a fost lansat in urma unei analize amanuntite a feedback-ului si nevoilor antreprenorilor din Romania, cei mai multi dintre acestia dorind sa aiba o vizibilitate mai buna asupra costurilor de livrare. Avand in vedere contextul in care ne aflam, consideram ca una dintre cele mai bune modalitati prin care ii putem spriji pe clientii nostri este de a le oferi predictibilitate asupra costurilor”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus. Noul serviciu Prepaid reprezinta doar unul dintre eforturile continue ale Urgent Cargus de a-si adapta rapid oferta la noul mediu de afaceri din Romania, pe langa adoptarea masurilor speciale care asigura continuitate intr-o perioada in care comertul online este vital pentru marea majoritate a companiilor locale. „Perioada actuala vine cu provocari deosebite pentru multi dintre clientii nostri, in special pentru cei din sectorul e-commerce. Acest lucru ne-a determinat sa ne actualizam programul de lucru si sa efectuam livrari in zile precum 17 aprilie (Vinerea Mare) si 1 Mai, tinand cont de volumul mare de colete cu care ne confruntam. Mai mult, am adoptat si masuri suplimentare de siguranta, pentru a contribui la eforturile generale de combatere a pandemiei COVID-19”, a concluzionat Jaroslaw Sliwa, Urgent Cargus CEO.

Urgent Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat din Romania, se asteapta la o crestere generala a volumelor de 15% pentru luna aprilie, comparativ cu luna februarie, determinata de sarbatorile pascale si de contextul crizei COVID-19. Varful a fost inregistrat in perioada dinainte si imediat urmatoare Pastelui, depasind cu 47% media lunii februarie.
 
Aceasta rata de crestere confirma totodata si tendinta evidenta a consumatorilor de migrare catre cumparaturile online, o tendinta care a fost puternic stimulata de criza COVID-19, arata Urgent Cargus intr-un comunicat remis Tranzit. In acest context, comertul electronic isi mentine trendul ascendent, lunile martie-aprilie fiind caracterizate de rezultate deosebite in randul livrarilor din acest sector. In primele trei saptamani ale lunii aprilie, Urgent Cargus a inregistrat o crestere de 27% a volumelor generate de cumparaturile online, fata de aceeasi perioada a lunii februarie. In data de 21 aprilie, aproape 80% din livrarile operate de cei 5.000 de profesionisti in curierat Urgent Cargus, angajati si subcontractori, au apartinut segmentului e-commerce.


 

„Contextul recent a produs schimbari semnificative in ceea ce priveste dimensiunea si structura volumelor gestionate de Urgent Cargus. Inchiderea multor puncte de comert offline a determinat un avant in cumparaturile online. Cu toate acestea, incertitudinea generata de contextul COVID-19 a determinat consumatorii sa se concentreze pe sectoarele IT&C, Home&Deco si FMCG, reducand in acelasi timp interesul pentru alte segmente”, a declarat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus. Printre cele mai afectate industrii de criza generata de COVID-19 se numara cea de Fashion, cu o rata de contractie de 24%, Teleshopping (-29%) si Auto, care a inregistrat o scadere de 16%. In paralel, industriile care se bucura de o crestere importanta sunt: IT&C – crestere de 22%, Home&Deco (+17%), precum si industria bunurilor de larg consum – volumele inregistrand o crestere de 15%.

Evolutia situatiei a determinat compania sa ia masuri specifice pentru a putea acomoda volumele crescute si masurile de siguranta necesare procesului de livrare.

 
„Urmam cu strictete standardele puse in aplicare de autoritati, in timp ce cautam sa luam masuri suplimentare pentru a ne proteja personalul si clientii, inclusiv izolarea echipelor de curierat una de cealalta, pentru a reduce riscul de infectii in masa. Intelegem ca aceste masuri ar putea duce la un anumit disconfort in randul clientilor, insa suntem de parere ca siguranta trebuie sa fie intotdeauna prioritatea noastra. Tinand cont de nivelul crescut al cumparaturilor online, am efectuat livrari inclusiv vineri, 17 aprilie si sambata, 18 aprilie, iar de 1 mai vom functiona dupa program de livrare normal”, a incheiat Jaroslaw Sliwa, CEO Urgent Cargus.
 
Mai mult, in luna martie, compania a lansat si serviciul de livrare cu contact redus, care permite livrarea coletelor catre destinatari fara schimb de documente sau semnatura fizica de primire. Astfel, solutia inlatura din procesul de livrare etapa confirmarii de primire a coletului prin semnatura de catre destinatar, eliminand contactul direct dintre curier si client.