Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Peroni Nastro Azzurro 0% alcool, brandul italian de bere super-premium din portofoliul Ursus Breweries, parte din Asahi Europe & International, a anunțat un parteneriat multianual cu Charles Leclerc, un renumit mondial al sporturilor cu motor și de lifestyle. Astfel, Charles Leclerc devine primul ambasador global al brandului și va reprezenta imaginea noii campanii „De la 0% la 100%”. Campania celebrează gustul distinctiv al berii super-premium și etosul brandului „trăiește fiecare moment”.

Campania „De la 0% la 100%”, avându-l pe Charles Leclerc ca ambasador, explorează stilul de viață italian, asociat cu trăirea fiecărui moment cu entuziasm și pasiune, așa cum o fac italienii. Elementul central al campaniei cuprinde o serie de episoade filmate la Lacul Como din Italia, ce vor fi lansate în această vară. Campania va fi amplificată prin diverse activități și experiențe inedite destinate fanilor și iubitorilor de bere la nivel global.

„Suntem incredibil de mândri să lansăm astăzi noul nostru parteneriat global cu Charles Leclerc. În calitate de pilot îndrăgit al echipei Scuderia Ferrari HP și un simbol cultural al unui stil de viață relaxat, Charles este partenerul ideal pentru Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool și suntem încântați să îi urăm bun venit în familia brandului nostru.”,

a declarat Paolo Lanzarotti, Chief Executive Officer Asahi Europe & International.

Parteneriatul cu Charles Leclerc explorează momente speciale care îmbogățesc viața, omagiind micile experiențe de zi cu zi prin prisma stilului de viață italian „Dolce Vita”, reinterpretat pentru o nouă generație. Peroni Nastro Azzurro 0% alcool include un videoclip pentru a anunța parteneriatul, în care Leclerc reconstituie celebra sa săritură în apă, „Hallelujah”, simbolizând victoria sa din Marele Premiu al Principatului Monaco din 2024. În această versiune, săritura este celebrată cu un Peroni Nastro Azzurro 0% alcool savurat la Lacul Como, locul preferat de relaxare al lui Leclerc.

Viața pe circuit este de la 0 la 300 km/h pentru Charles Leclerc, însă în afara acestuia, își reîncarcă forțele trăind de la 0% la 100%. De asemenea, a dezvăluit o listă personalizată de recomandări pentru a ajuta consumatorii să trăiască fiecare moment la maximum și să simtă pasiunea italiană, oriunde s-ar afla. Lista include sfaturi pentru a celebra bucuria din viața de zi cu zi și experiențe de neratat în România, Italia, Regatul Unit, Irlanda, SUA, Canada, Singapore și Germania. Aceste recomandări vor fi prezentate pe parcursul verii, pe paginile de Instagram @peroninastroazzurro și @peroniromania.

„Parteneriatul meu cu Peroni Nastro Azzurro 0.0% alcool este ceva de care sunt foarte mândru. Este un brand pe care îl iubesc, iar motto-ul său, «Trăiește fiecare moment», este cu adevărat relevant pentru modul în care abordez viața atât pe pistă, cât și în afara ei. Ca pilot Ferrari și monegasc, Italia ocupă, de asemenea, un loc foarte important în viața mea. Aștept cu nerăbdare să le arăt fanilor cum mă inspiră să mă bucur de fiecare moment și să simt pasiunea italiană.”,

a precizat Charles Leclerc.

Parteneriatul cu Charles Leclerc susține ambiția Asahi Europe & International, compania mamă a Peroni Nastro Azzurro 0% alcool, de a avea 20% din portofoliu format din produse fără alcool până în 2030, răspunzând cererii crescute pentru astfel de băuturi. Peroni Nastro Azzurro 0% alcool este realizat cu pasiune italiană, oferind o bere proaspătă și răcoritoare, fără alcool. Asahi promovează consumul responsabil și încurajează opțiuni de băuturi care se potrivesc cu un stil de viață activ și sigur. Indiferent de ocazie, fie că este vorba de socializare la un bar, explorarea vacanțelor sau urmărirea curselor de Formula 1™, consumatorii se pot bucura de Peroni Nastro Azzurro 0% alcool fără restricții.

Ursus Breweries a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere în fabrica din Brașov, tot astfel și noi depozite, laboratoare și spații de birouri pentru a contribui la optimizarea capacității operaționale. Investiția a fost începută în 2020 și a ajuns la o valoare de 50 de milioane de euro.

Noua linie de îmbuteliere este instalată într-o clădire nou construită și se bazează pe tehnologii de ultimă generație. Mai mult, au fost realizate multiple îmbunătățiri din punct de vedere tehnologic pentru a permite integrarea acesteia, iar demersul a inclus și lucrări de infrastructură.

De asemenea, Ursus Breweries a construit și un nou depozit destinat depozitării produselor finite, la parterul noii clădiri pe o suprafață de 1.800 mp, iar pentru ambalaje a organizat un alt depozit de 1.200 mp. Totodată, investiția a inclus și noi laboratoare, spații de birouri suplimentare și noi facilități pentru cei peste 200 de angajați care lucrează în fabrica de bere.

Oficial, noua linie a fost inaugurată pe 26 octombrie, cu ocazia primei vizite în România a președintelui și directorului general al Asahi Group Holdings, Ltd., Atsushi Katsuki. De asemenea, investiția a cuprins și o serie de îmbunătățiri din punct de vedere al sustenabilității, precum modernizarea instalațiilor de utilități sau creșterea capacității de recuperare CO₂, care va continua până în 2024, când fabrica de bere din Brașov va beneficia și de o nouă instalație de filtrare a berii.

„În urmă cu trei ani, am demarat unul dintre cele mai curajoase proiecte de investiții, centrat pe revitalizarea fabricii noastre din Brașov, o unitate cu o istorie îndelungată în comunitatea locală, datând din 1892, precum și locul de origine al berii numărul unu din România – Ciucaș. În ciuda faptului că am întâmpinat situații imprevizibile, care au avut un impact direct și indirect asupra planului nostru de investiții, ne bucurăm că acum noua linie și noile facilități sunt pe deplin operaționale. Sunt mândru de echipa noastră dedicată și de efortul pe care l-au depus colegii mei pentru atingerea acestui obiectiv. În plus, sunt recunoscător pentru încrederea pe care ne-o acordă Asahi Group Holdings.”,

a declarat Michał Mrowiec, președintele Ursus Breweries.