Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
La inceputul lunii martie, blocajul de trafic era pe partea germana, astazi camioanele sunt blocate in Polonia din cauza restrictiilor privind coronavirus. Daca la inceputul lunii trecute blocajele de la frontiera germano-poloneza reprezentau o experienta grea pentru ambele parti, acum situatia pare a fi identica in Polonia. Potrivit lui Thomas Kaulbach, directorul companiei Spaarmann, „in unele cazuri, camioanele sunt blocate in trafic o zi sau mai mult”.

Pe langa o usoara crestere a numarului de camioane, care provin in principal din Rusia, Belarus si Ucraina, incarcate cu materii prime, documentele pentru declaratia vamala nu sunt intotdeauna complete, ceea ce incetineste in continuare procedura la frontiera. Totodata, personalul vamal este insuficient, o parte din acesta fiind blocat din diverse cauze medicale.
 
Situatia cea mai problematica este in terminalul ?wiecko II de langa Frankfurt, unde pot intra simultan 50 de persoane. Prin urmare, soferii trebuie sa participe la controlul propriu zis, inclusiv cel legat de declaratia vamala pana cand documentele sunt gata si nu mai pot astepta in cabina vehiculului lor pe durata procesului de vamuire ca mai inainte. Iar vamuirea poate dura 20 de minute sau trei ore. Potrivit lui Kaulbach, cazurile mai lungi sunt legate in special cu numarul mare de importuri din Rusia, de exemplu cu otel sau fier, care dureaza semnificativ mai mult timp la verificare. Cotele tarifare anterioare ale UE pentru aceste materii prime expira la sfarsitul lunii aprilie, motiv pentru care sunt multe companii doresc sa-si umple depozitele si aduc multa marfa. Potrivit sursei citate, restrictiile poloneze vor dura pana pe 3 mai. Pentru a contracara intr-un fel aceste blocaje din punct de vedere al confortului soferilor, compania germana a contractat serviciile unei transportator privat, care ii preia pe soferi din anumite puncte si ii duce la granita, iar acolo aceeasi companie ii preia si ii duce la camioane. „Pentru ca multi angajati traiesc si lucreaza in diferite tari”, relateaza Thomas Kaulbach, directorul general al Spaarmant, potrivit eurotransport.de.

La inceputul lunii martie, blocajul de trafic era pe partea germana, astazi camioanele sunt blocate in Polonia din cauza restrictiilor privind coronavirus. Daca la inceputul lunii trecute blocajele de la frontiera germano-poloneza reprezentau o experienta grea pentru ambele parti, acum situatia pare a fi identica in Polonia. Potrivit lui Thomas Kaulbach, directorul companiei Spaarmann, „in unele cazuri, camioanele sunt blocate in trafic o zi sau mai mult”.

Pe langa o usoara crestere a numarului de camioane, care provin in principal din Rusia, Belarus si Ucraina, incarcate cu materii prime, documentele pentru declaratia vamala nu sunt intotdeauna complete, ceea ce incetineste in continuare procedura la frontiera. Totodata, personalul vamal este insuficient, o parte din acesta fiind blocat din diverse cauze medicale.
 
Situatia cea mai problematica este in terminalul ?wiecko II de langa Frankfurt, unde pot intra simultan 50 de persoane. Prin urmare, soferii trebuie sa participe la controlul propriu zis, inclusiv cel legat de declaratia vamala pana cand documentele sunt gata si nu mai pot astepta in cabina vehiculului lor pe durata procesului de vamuire ca mai inainte. Iar vamuirea poate dura 20 de minute sau trei ore. Potrivit lui Kaulbach, cazurile mai lungi sunt legate in special cu numarul mare de importuri din Rusia, de exemplu cu otel sau fier, care dureaza semnificativ mai mult timp la verificare. Cotele tarifare anterioare ale UE pentru aceste materii prime expira la sfarsitul lunii aprilie, motiv pentru care sunt multe companii doresc sa-si umple depozitele si aduc multa marfa. Potrivit sursei citate, restrictiile poloneze vor dura pana pe 3 mai. Pentru a contracara intr-un fel aceste blocaje din punct de vedere al confortului soferilor, compania germana a contractat serviciile unei transportator privat, care ii preia pe soferi din anumite puncte si ii duce la granita, iar acolo aceeasi companie ii preia si ii duce la camioane. „Pentru ca multi angajati traiesc si lucreaza in diferite tari”, relateaza Thomas Kaulbach, directorul general al Spaarmant, potrivit eurotransport.de.