Flanco Retail a hotărât, încă din aprilie, să-și asume direct procesul de livrare în județele București și Ilfov. Astfel, opt mașini din flota Flanco, fiecare cu câte doi livratori, asigură zilnic livrările pentru produsele comandate de pe site-ul flanco.ro.
Prin internalizarea serviciului de livrare, compania aduce numeroase avantaje clienților, nu numai că deține un control mai bun al echipei de livrare dedicate, dar își permite și o mai bună gestionare a stocurilor și a timpilor mai buni de livrare către clienți, permițând să răspundă personalizat solicitărilor acestora. De asemenea, livratorii fiind membri ai echipei Flanco, asigură o conduită adecvată, ceea ce reprezintă un alt avantaj pentru clienți. Aceste aspecte contribuie la creșterea gradului de satisfacție a clienților și probabilitatea să recomande serviciile Flanco.
„Chiar dacă traversăm o perioadă de contracție din punct de vedere economic, cu tendință de scădere a consumului, focusul nostru principal rămâne clientul. Astfel, am optat pentru asimilarea internă a serviciului de livrare, știind că rezultatul va fi creșterea considerabilă a calității serviciilor oferite clienților noștri. Din luna aprilie, am monitorizat evoluția gradului de satisfacție a clienților și am descoperit că acesta a crescut chiar și cu 25%, comparativ cu situațiile în care livrarea se face standard, prin servicii de curierat.”,
a declarat Cătălin Cîrnaru, Director de operațiuni Flanco Retail.
Pe lângă produsele electro-IT disponibile în magazinele rețelei, din acest an, clienții au acum posibilitatea de a cumpăra online noi categorii de produse, atât din zona bunurilor de larg consum, cât și din cea a bunurilor de folosință îndelungată, precum anvelope, cosmetică și make-up, fitness și ciclism, bricolaj și obiecte sanitare, rechizite și birotică, articole de transport pentru copii și cărucioare, detergenți și produse de curățenie pentru interior și exterior, casă și decorațiuni.
În plus, pe lângă livrarea prin curier, clienții pot intra în posesia produselor comandate online, fie prin livrare în unul din cele peste 4.600 de lockere din toată țara sau cu ridicare gratuită din cea mai apropiată locație Flanco, ce cuprinde o rețea de 160 de magazine.
Flanco plănuiește să își extindă serviciul de livrare internalizată și în alte orașe mari din țară pe parcursul anului.
„Deși în ultima perioadă am observat o mai mare aplecare a clientului spre eficiență, argumentul principal al achiziției fiind prețul, în continuare, peste o treime dintre români declară că, pentru ei, contează serviciile – în primul rând cele logistice, de livrare, urmate de cele financiare – posibilitatea de a cumpăra în rate – de condițiile de retur și de garanțiile extinse”,
a completat Cătălin Cîrnaru.
În luna mai, Flanco Retail a făcut schimbări semnificative în echipa sa de senior management prin adăugarea a doi noi membri.
Astfel, Cătălin Cîrnaru a fost numit Director Operațiuni, iar Ionuț Cîrstea Director de Vânzări, ambii alăturându-se consiliului director Flanco. De asemenea, Mirela Petruș a fost promovată în funcția de HR Manager, preluând conducerea departamentului de resurse umane al companiei.
Noii membri ai echipei de conducere vor coordona activitățiile strategice ale companiei și se vor alătura celorlalți membri existenți ai consiliului director, respectiv Dragoș Sîrbu – Director general, Andreea Pîrvu – Director financiar, Ovidiu Nicușan – Director marketing, Cătălin Croitoru – Director achiziții și Radu Bercea – Director canale digitale.
Cătălin Cîrnaru va fi responsabil de optimizarea proceselor operaționale și de îmbunătățirea eficienței lanțului de aprovizionare. El va coordona fluxuri multiple și last mile (livrare prin curier), precum și operațiunile online, documentarea online și serviciile pentru clienți. Cătălin Cîrnaru are o vastă experiență profesională de peste 20 de ani în diverse industrii, inclusiv retail, fashion, pharma și servicii logistice. De asemenea, s-a specializat în optimizarea operațiunilor logistice, managementul lanțului de aprovizionare și îmbunătățirea eficienței serviciilor last mile. În cadrul Flanco, a ocupat funcția de Manager logistică timp de nouă ani.
„Crearea acestei noi funcții a pornit de la nevoia de unificare a resurselor din zona de operațiuni, în contextul în care ne propunem o creștere a vânzărilor de peste 20% și, implicit, a volumelor de marfă, dar și a gradului de loialitate a clienților. Cătălin și-a setat ca obiective aliniate acestui scop scăderea timpului de livrare și îmbunătățirea experienței clientului în ceea ce privește livrarea comenzilor, criterii care ocupă locurile fruntașe printre atributele valorizate de către clienți.”,
a precizat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Pe lângă pozițiile anterioare ocupate în compania Flanco, Ionuț Cîrstea are și o experiență ca sportiv de performanță, care i-a dezvoltat o mentalitate de învingător și l-a familiarizat cu disciplina necesară pentru a obține performanțe. Anul trecut, a reușit să majoreze vânzările atingând un nivel istoric în ceea ce privește procentul valoric per total obținut din servicii.
Mirela Petruș, noul HR Manager Flanco, aduce și ea o experiență vastă de peste 18 ani în domeniul resurselor umane, dintre care nouă ani petrecuți în echipa Flanco. Totodată, dezvoltă și gestionează strategia de resurse umane a companiei și coordonează peste 1.400 de angajați din 113 orașe.
„Ionuț Cîrstea este un bun exemplu al modului în care Flanco oferă oamenilor mediul propice pentru a crește, a se dezvolta și a acumula experiența și competențele necesare pentru a face performanță în domeniul lor. La numai 34 de ani, Ionuț este cel mai tânăr Director de vânzări Flanco. Este alături de noi de 12 ani, cu o evoluție frumoasă, trecând prin toate treptele ierarhice din retail: de la consultant de vânzări, la șef de tură, director de magazin, regional sales manager, retail manager, iar în acest moment reunește sub conducerea sa departamentele de Retail magazine și Corporate.”,
a adăugat Dragoș Sîrbu.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit