Producătorul premium Hankook a lansat anvelopa sport de vară Ventus evo, o anvelopă UHP (Ultra-High-Performance) inovatoare. Aceasta oferă o aderență extraordinară, o rezistență scăzută la rulare și o durabilitate atât de mare, încât redefinește standardul pentru industrie. Dezvoltată cu ajutorul inteligenței artificiale, Ventus evo îndeplinește atât cerințele la nivel de performanță sportivă cât și cele privind nivelul maxim de siguranță, fără niciun compromis.
Inginerii Hankook au reușit să distribuie în masa brută a anvelopei proporția de silice, element decisiv pentru îmbunătățirea aderenței pe carosabil umed. Astfel, anvelopa se va comporta suveran la deplasare, chiar și pe o ploaie torențială de vară, datorită nervurilor late de drenaj care asigură acvaplanarea în combinație cu suprafața optimizată de contact a anvelopei. Pereții laterali rigizi și blocurile de profil oferă stabilitate la viraje și reduc distanța de frânare pe carosabil uscat cu 6% față de modelul precedent.
Anvelopa Ventus evo are o rezistență redusă la rulare, ceea ce contribuie la reducerea consumului de combustibil. Durabilitatea sa este cu 32% mai mare față de modelul anterior, datorită compoziției cu rigiditatea mai mare a blocurilor. Este o opțiune economică și eficientă, disponibilă în 94 de dimensiuni pe termen mediu, adaptabilă unei game deosebit de variate de autovehicule.
La fel ca modelul pentru așa-numitele Sports Utility Vehicles, anvelopele Ventus evo SUV sunt deja utilizate ca echipare originală pentru producători premium. Din următorul sezon de vară, noile Ventus evo și Ventus evo SUV vor fi disponibile în comerț în 58 de dimensiuni, extinzându-se până la 94 până la finalul anului. Gama acoperă dimensiuni de la 17 până la 23 inchi, lățimi de la 205 până la 325, pentru seria 65 și până la 30, cu indici de viteză de la V până la (Y).
„Cu a patra generație Ventus evo redefinim standardele”, a subliniat Klaus Krause, Vice President și Head of Europe Technical Center în cadrul Hankook. „Ne-am orientat timpuriu spre asistență IA în dezvoltarea amestecurilor pentru compoziția anvelopelor și am transpus cu succes rezultatele din laborator în procese industriale de calitate înaltă, lucru care își arată acum roadele. Ventus evo depășește, datorită proporțiilor inovatoare din compoziție, conflictele tradiționale referitoare la obiective și nu prezintă compromisuri nici la nivel de performanță și nici la nivel de siguranță ori durabilitate.”
În urmă cu câteva săptămâni, Germania a reintrodus restricțiile de vară privind tranzitul vehiculelor grele de marfă în weekend. Aceste restricții, impuse anual între 1 iulie și 31 august, au scopul de a fluidiza traficul în perioada vacanței de vară, când volumul de vehicule pe drumuri este mult mai crescut.
Restricțiile de circulație se aplică vehiculelor de peste 7,5 tone și camioanelor cu remorcă, sâmbăta între orele 7.00 și 20.00. O nouă schimbare introdusă în acest an este adăugarea secțiunii de autostradă A67, între Darmstädter Kreuz și nodul Viernheimer, la lista secțiunilor obișnuite afectate de aceste restricții. Celelalte tronsoane de drum cu interdicții de vară rămân neschimbate.
Pentru a se asigura că șoferii și companiile de transport sunt la curent cu toate restricțiile, Ministerul german al Transporturilor a pus la dispoziție un document detaliat, disponibil în engleză, franceză și germană, care poate fi consultat pentru a afla drumurile afectate.
În plus, pe lângă restricțiile de sâmbătă, interdicția de circulație pentru vehiculele grele este în vigoare și duminica și în alte sărbători legale, între orele 00.00 și 22.00 pe întreaga rețea rutieră din Germania.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit