Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

WebEye Telematics a instalat, la finalul lunii iunie, dispozitivul de urmarire a vehiculelor prin satelit cu numarul 70.000, la mai putin de un an de la activarea celui cu numarul 60.000. Dezvoltarea continua a serviciilor sale si anularea taxei initiale de accesare a serviciilor sunt motivele acestei cresteri rapide, au explicat oficialii companiei.

Vehiculul cu numarul 10.000 se alatura flotei WebEye in 2006, la cinci ani de la infiintarea companiei. Primii reprezentanti ai sistemelor moderne telematice de astazi, tracker-ele prin satelit ale vehiculelor, au evoluat in salturi in acei ani. Astfel, pana in 2010, numarul vehiculelor care utilizau serviciile WebEye dezvoltate de compania din Ungaria s-a dublat. In timp ce noile tehnologii si cererea puternica a clientilor au generat cresterea in primii ani de la lansare, diversitatea serviciilor oferite si un nou model, mai flexibil, de afaceri a stabilit cursul inovarii in ultimul deceniu. Datorita extinderii regionale, WebEye devenea disponibil in zece tari, compania lansandu-si solutia e-Tachograph in 2013, ceea ce a simplificat administrarea timpilor de conducere. Prin aderarea la sistemul electronic de taxare electronica din Ungaria si extinderea retelei internationale de vanzari, compania a ajuns la 40.000 de dispozitive instalate in 2014. Activarea dispozitivului cu numarul 50.000, un reper deosebit de important in evolutia companiei, a avut loc in 2015. In acelasi an, a fost lansat si serviciul WebEye Driving Style. Ca rezultat, in mare parte, al acestei evaluari a stilului de conducere, clientii nostri au economisit pana acum 12,3 milioane de litri de combustibil, rezultat valabil pentru cei aproximativ 2,4 miliarde de kilometri monitorizati prin acest serviciu – si asta doar in ultimii patru ani.
„WebEye si-a schimbat abordarea si politica de afaceri in urma modificarilor cerute de clienti: a eliminat taxele unice in cazul pachetelor nou lansate, astfel incat acum este disponibila o gama completa a serviciilor sale telematice, pe baza unor comisioane fixe si lunare. Clientii pot economisi aproximativ 620 de euro pe vehicul, in functie de specificatiile tehnice exacte – pe baza acestor conditii noi, in comparatie cu ofertele anterioare. Aceasta este o schimbare pozitiva pentru companiile care opereaza flote mai mici – chiar si un singur vehicul. Costurile initiale semnificative ale serviciilor telematice, adesea mandatate de cumparatorii de transport, au afectat competitivitatea acestora intr-un mod disproportionat negativ. In plus, fosta garantie de 24 de luni a dispozitivului general a fost inlocuita cu o garantie continua de inlocuire si reparatie, valabila pentru intreaga durata a contractului de service“, mai arata compania, care isi propune ca serviciul de tracking sa fie disponibil si pentru noile grupuri-tinta: MyWebEye este special conceput pentru vehiculele utilitare usoare si poate oferi o noua alternativa pentru optimizarea costurilor operationale ale vehiculelor comerciale sub 3,5t.

Transportatorii pot face economii insemnate, de pana la 800 de euro/vehicul
# Indiferent de liga in care activeaza, mai mare sau mai mica, orice companie are acces acum la servicii telematice
# Se elimina costuri importante cu achizitia si instalarea echipamentelor
# Dispare limita garantiei, furnizorul reparand sau inlocuind echipamentele uzate pe toata perioada derularii contractului


V-ati gandit cum ar fi sa ai acces la un serviciu telematic ca la servicii uzuale, cum ar fi cele de utilitati sau de telefonie mobila, doar pe baza unui abonament lunar?
Fara costuri initiale de achizitie a echipamentelor telematice, de livrare si instalare?
Adica sa stiti fiecare miscare a flotei dvs. auto platind un simplu abonament, si nu un pachet de servicii?

Economii de 800 de euro/vehicul
WebEye, lider pe piata telematica, lanseaza in al doilea trimestru al acestui an noul serviciu Telematics-as-a-Service (TaaS), care simplifica activitatea companiilor si le ajuta sa economiseasca pana la 800 de euro/vehicul in comparatie cu modelul traditional de taxare.
„Tehnologia avanseaza intr-un ritm ametitor, se inmultesc dispozitivele mobile si retelele 4G, iar principala misiune a WebEye este sa isi ajute clientii sa isi eficientizeze operatiunile. Noul serviciu pe baza de abonament lunar este un instrument modern de eficientizare a activitatii unei flote, fiind accesibil pentru toate companiile, nu doar pentru cei mai mari jucatori din industrie”, a spus Levente Gall, Director General WebEye CEE.
Prin noul sistem introdus de WebEye, se faciliteaza accesul tuturor transportatorilor la telematica, indiferent de dimensiunea afacerii si a parcului auto detinut, in primul rand pentru ca se elimina cheltuielile cu livrarea si instalarea echipamentelor telematice, care pentru unele companii mai mici erau prohibitive, blocand astfel accesul lor la servicii moderne de monitorizarea a flotei. In plus, noul sistem de servicii Telematics- as-a-Service al WebEye elimina restrictii privind garantia – 24 de luni, cum era pana acum – aceasta fiind valabila pe toata durata derularii contractului. Astfel, daca un echipament se strica dupa doi ani de la instalare, WebEye se ocupa de repararea sau inlocuirea acestuia, fara costuri suplimentare pentru client.
Important de precizat ca noul sistem de abonament telematic este disponibil atat pentru clientii actuali, cat si pentru noii clienti ai companiei atunci cand se aboneaza, indiferent de marimea companiei si de tipurile de vehicule utilizate.