Clientii FAN Courier pot accesa serviciile de curierat direct de pe smartphone, prin intermediul noii aplicatii FAN Courier disponibila in AppStore si Google Play, anunta compania.
Aplicatia permite plasarea unei comenzi, estimarea costului de transport dar si posibilitatea de generare a AWB-ului direct din soft, urmand ca, la sosire, curierul sa printeze documentul de transport cu ajutorul imprimantei mobile, prin scanarea QR- codului generat de catre client din aplicatia mobila. „Noua aplicatie vine in completarea canalelor obisnuite de comanda utilizate deja de catre clientii nostri, din ce in ce mai mobili si mai conectati cu tehnologia. Clientul aflat in miscare are posibilitatea sa-si genereze AWB-ul direct de pe smartphone, aplicatia fiind extrem de utila celor care nu au acces la un computer personal sau sunt extrem de mobili“, a declarat Francesca Comnea-Mihai, Project Manager al acestui proiect in cadrul FAN Courier.
Compania mai spune ca noua aplicatie permite utilizatorilor nu numai sa plaseze o comanda ci si sa-si faca singuri estimarea de cost si sa afle statusul unei expeditii folosind functia AWB Tracking. Noua varianta a aplicatiei ofera clientilor acces la majoritatea serviciilor oferite de FAN Courier, cu exceptia serviciilor de expediere internationala, optiunea de livrare Collect Point sau optiunea de livrare eBOX. Timpii de ridicare pentru comenzile efectuate prin intermediul aplicatiei sunt similari celor valabili pentru orice alta comanda primita de companie.
O data descarcata aplicatia, clientii care au cont in platforma www.selfAWB.ro vor putea accesa aplicatia utilizand aceleasi date de logare. Cei care nu detin un cont pe platforma, au posibilitatea sa o utilizeze fara autentificare, dar cu acces limitat la functionalitatile acesteia, dar si sa isi creeze un cont nou. Fan Courieri mai spune ca aplicatia permite clientilor sa pastreze o evidenta clara a trimiterilor din ultimele 30 de zile si sa verifice oricand statusul expeditiei.