Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

FAN Courier estimează un business de peste 205 milioane EUR în 2020

FAN Courier estimează că va încheia anul 2020 cu o cifră de afaceri de 205 milioane de euro – aproape de „borna“ de 1 miliard de lei, în creștere cu peste 22% față de anul anterior, totul ca efect al creșterii cererii de servicii de curierat, pe fondul crizei provocate de pandemie.

Compania estimează că în urma creșterii pe fondul crizei sanitare, piața de curierat locală va depăși 750 de milioane de euro, cu 20% peste nivelul de anul trecut.

Cifra de afaceri a FAN Courier se apropie, anul acesta, de 1 miliard de lei, obiectiv financiar pe care îl luam în calcul în scenariile noastre de dezvoltare pe termen mediu. Este un rezultat de excepție, obținut în condiții atipice, cu eforturi excepționale din partea întregii echipe, după un an dificil. Dacă în decembrie 2019 vorbeam de consolidarea poziției de lider printr-o creștere similară anilor anteriori, în 2020 ne-am trezit aruncați într-un maraton pe care l-am parcurs în ritm de sprint. A fost un an care ne-a pus la încercare limitele, personale și profesionale, capacitatea de adaptare rapidă la schimbări, responsabilitatea. A fost anul în care am înțeles, mai mult decât oricând, cât de important este să construiești pe baze solide, să ai o strategie clară în minte, să ai o echipă sudată, responsabilă și capabilă să se adapteze din mers, să fii pregătit să faci față schimbărilor rapide intervenite în piață”, a declarat Felix Pătrășcanu, managing partner FAN Courier.

Pentru anul viitor, compania ia în calcul două scenarii de creștere și un avans al afacerilor între 10-20%, ținând cont de contextul economic, dominat în continuare de incertitudini privind soluționarea crizei sanitare, de reculul existent sau prognozat al unor industrii, dar și de avansul altor sectoare economice.

Din cauza dinamicii actualei crize, nu este foarte ușor de previzionat evoluția pentru anul viitor. De aceea, lucrăm pe două scenarii majore care iau în calcul două tipuri de creștere: una prudentă și una optimistă. În varianta în care situația sanitară începe să se relaxeze, dar ținând cont de o ușoară contracție estimată pentru unele ramuri economice, pentru 2021, luăm în calcul o creștere de 10%. În scenariul în care situația sanitară nu dă semne de relaxare, iar presiunea pe serviciile de curierat generată de comerțul online rămâne ridicată, estimăm un avans al afacerilor de peste 20%”, a declarat Adrian Mihai, cofondator FAN Courier.

Articole similare

Ad