Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FAN Courier, prima companie din România, care semnează ”The Climate Pledge”, inițiativa de accelerare a reducerii emisiior de carbon

FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, este prima companie din România care se alătură inițiativei ”The Climate Pledge”, ce își propune să convingă companiile din lumea întreagă să accelereze ritmul de reducere a emisiilor de dioxid de carbon.

Fondată în 2019, „The Climate Pledge“ este o inițiativă care își propune să contribuie la atingerea obiectivelor Acordului de la Paris (de neutralitate a emisiilor de dioxid de carbon -n.n.) cu zece ani mai devreme decât prevede documentul, respectiv, în 2040.

FAN Courier se numără printre cele peste 200 de companii din lume care au semnat până în prezent adeziunea și își propun să ia măsurile necesare și să folosească tehnologii ce contribuie la reducerea emisiilor de carbon până la atingerea obiectivului de net zero emisii până în 2040.

În compania noastră există o preocupare constantă pentru a găsi soluții provocărilor generate de încălzirea globală, proces care necesită răspunsuri rapide si acțiuni ferme din partea noastră, a tuturor. În acest context, implementăm măsuri pentru protecția biodiversității, scăderea consumului de apă și de energie și evitarea risipei. Suntem mândri să semnăm ”The Climate Pledge” și să susținem inițiativa de a a atinge obiectivul de zero emisii de carbon până în 2040, cu zece ani mai devreme decât prevede Acordul de la Paris”, a declarat Adrian Mihai, CEO.

Prin semnarea acestei inițiative, FAN Courier își asumă:

  • Să măsoare și să raporteze în mod regulat emisiile cu efect de seră;
  • Să implementeze strategii de reducere a emisiilor de carbon în conformitate cu Acordul de la Paris, prin schimbări la nivel de business și prin inovație, inclusiv prin îmbunătățirea eficienței, folosirea la scară largă a energiei regenerabile și înlocuirea treptată a mașinilor tradiționale din flotă cu autovehicule electrice;
  • Să ia măsurile necesare și să folosească tehnologii prin care să reducă emisiile de carbon, până la atingerea obiectivului de net zero emisii până în 2040.

Pentru a contribui la reducerea emisiilor cu efect de seră, compania s-a implicat până acum în plantarea a 42.000 de copaci în România, investește constant în creșterea parcului de vehicule electrice și în extinderea utilizării energiei regenerabile în cadrul operațiunilor sale.

Ce prevede Acordul de la Paris

Acordul de la Paris a fost semnat de 196 de state, inclusiv UE, și are ca obiectiv limitarea încălzirii globale prin neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon. Prin acest acord, guvernele au convenit să mențină creșterea temperaturii medii la nivel mondial mult sub 2°C peste nivelurile preindustriale și să continue eforturile de a o limita la 1,5°C.

Articole similare

Ad