Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Flanco extinde rețeaua de magazine Smart Discounter cu noua locație din Pitești Bradu

Flanco a inaugurat cel de-al 10-lea magazin din rețeaua Flanco Smart Discounter, în centrul comercial Pitești Retail Park. Investiția totală pentru deschiderea sau reamenajarea acestor 10 noi puncte de vânzare a ajuns la 5 milioane de lei. În aprilie, retailerul a anunțat că devine prima rețea de magazine Smart Discounter electro-IT din România.

„Dacă în prima parte a anului ne-am propus să ajungem la 10 magazine Flanco Smart Discounter în 2024, în luna octombrie ne-am atins deja acest obiectiv, astfel că până la finalul anului urmează să îl depășim”, precizează Ovidiu Nicușan, Director Marketing Flanco. „Pentru 2025 avem planuri și mai ambițioase – să redeschidem sau să inaugurăm cel puțin alte 50 de magazine Smart Discounter, iar în următorii doi ani să încheiem procesul de rebranding în întreaga rețea.”

Suprafața totală a magazinelor Smart Discounter, deschise de la lansarea noii poziționări, a ajuns la 7.000 mp, după o investiție de 5 milioane de lei. Aceste magazine sunt situate în șapte orașe, incluzând două în București, două în Ploiești, două în Pitești, și câte unul în Constanța, Brașov, Suceava și Focșani.

Magazinul Flanco din Pitești, cu o suprafață de 1.000 mp, este al patrulea punct de vânzare al retailerului în acest oraș. Cu ocazia deschiderii, clienții beneficiază de oferte speciale și discounturi inteligente, având acces și la întreaga gamă de servicii Flanco. Printre acestea se numără programul „Rabla la telefoane”, care oferă până la 30% reducere la achiziționarea unui smartphone prin predarea unui telefon vechi. Magazinul Flanco Smart Discounter Pitești este situat în centrul comercial din comuna Bradu, sat Geamana, DN65 B, nr. F4, și este deschis zilnic între orele 9:00-21:00.

„Procesul de adaptare a întregii rețele de magazine la noua poziționare este unul amplu și de durată. Anul acesta ne-am concentrat pe magazinele cu cele mai bune performanțe din țară, iar Flanco Pitești Bradu s-a numărat printre ele, cu un număr în creștere de clienți și rezultate foarte bune în vânzări.”, a menționat Ovidiu Nicușan.

Articole similare

Ad