Pandemia a creat provocări fără precedent pentru întreaga industrie a mobilității, iar sectorul turismului și călătoriile în general au scăzut brusc. FlixBus și FlixTrain au transportat în 2020 aproximativ 30 de milioane de pasageri, cu aproape 50% mai puțin decât în anul precedent. Pentru a asigura siguranţa pasagerilor şi a şoferilor deopotrivă au fost utilizaţi peste 162.000 de litri de dezinfectant şi peste 230.000 de măști au fost distribuite șoferilor.
În România, după stoparea activităţii pe perioada stării de urgenţă (martie-mai 2020), FlixBus a repornit serviciul spre sfârșitul lui iunie, reluarea curselor spre Europa fiind posibilă datorită implementării unui concept complet de igienă și siguranță.
În urma evaluării propriilor date de călătorie în 2020, FlixMobility a observat că dinamica obişnuită, cu fluctuaţiile sale sezoniere, a fost afectată semnificativ de pandemie. În schimb, au apărut mai multe valuri de călătorie mai mici, distribuite uniform. Acestea pot fi atribuite diferitelor faze ale pandemiei, în funcție de diferite reglementări și zone de risc care au influențat semnificativ comportamentul călătorilor, se arată într-un comunicat de presă FlixBus.