Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Frigonet Logistics, creștere de 30% a cifrei de afaceri în primele șase luni

Frigonet Logistics, parte a grupului Bistromar la Timona, din care face parte și Alfredo Seafood, divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare, înregistrează un plus de 30% al cifrei de afaceri pe primele șase luni din 2021. Pentru finalul de an, compania și-a bugetat un business de 1 milion de euro.

Piața de produse alimentare cu temperatură controlată este pe un trend ascendent, potrivit declarațiilor făcute pentru revista Tranzit de către Cristian Dărmănescu, director general al „Bistromar la Timona”.

Suntem la jumătatea anului și avem mari șanse să atingem ținta prognozată, o cifră de afaceri de 1 milion de euro. Față de perioada similară din 2020, prin investițiile făcute și preluarea Bian Cold, înregistrăm o creștere organică de 30%. Piața este una dinamică, în care înregistrăm cerere, avem mai mulți clienți cu care negociem și sperăm că vom crește semnificativ în continuare.“ – Cristian Dărmănescu, fondator Alfredo Seafood.

Citește și: Frigonet Logistics cumpără compania de curierat frigo Bian Cold

Frigonet Logistics a intrat pe piața frigo în 2020, în urma unei investiții de 500.000 de euro. Compania distribuie circa 1.000 de tone lunar, produse cu temperatură controlată, atât alimente congelate (- 180C), cât şi refrigerate (între +2 și +40 C), printr-o rețea de hub-uri închiriate la nivel național. Portofoliul Frigonet numără 100 de companii, iar distribuția se realizează atât la platformele IKA, cât și în retailul tradițional, în domeniul HoReCa, precum și către benzinării, distribuitori regionali și clienți persoane fizice.

Mai multe despre activitatea Frigonet Logistics veți putea citi în numărul următor al revistei Tranzit Logistica.

Articole similare

Ad