Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Germania promovează transportul intermodal în rândul companiilor mici

Asociația Federală pentru Transportul, Logistica și Evacuarea deșeurilor (BGL) și Alianța Pro-Rail au lansat Truck2Train, un proiect ce își propune să accelereze tranziția de la camion la tren prin îndepărtarea barierelor din transportul combinat.

Scopul alianței este de a îmbunătăți transportul pe calea ferată prin atragerea companiilor de transport mici și mijlocii. Ministerul Federal (BMVI) este parte a proiectului cu circa 200.000 de euro. „Transportul combinat oferă oportunitatea de a beneficia de punctele forte ale ambelor sisteme – transportul rutier de marfă și transportul feroviar de marfă”, a explicat Stephan Bull, șeful Master Planului pentru transportul feroviar de marfă, BMVI.

Pentru a crește ritmul și a câștiga companiile mici este necesară îmbunătățirea comunicării și creșterea gradului de conștientizare a acestei opțiuni, crede purtătorul de cuvânt al BGL, Prof. Dr. Dirk Engelhardt. Spre deosebire de companiile mari, aceștia nu au o sucursală la depozitul unde ajunge marfa și sunt dependenți pe parteneri. Majoritatea companiilor mici nu are unități de transport adecvate transportului intermodal. „Prin urmare, avem nevoie de opțiuni simple de rezervare, de parteneri de încredere pentru pre și post-transport și de echipamentul necesar”, a spus Engelhardt. Acesta este scopul proiectul Truck2Train, care își propune să ofere companiilor mai mici acces la transportul combinat. Întreprinderile mici domină piața: 80% dintre companiile comerciale de transport rutier au mai puțin de 20 de persoane și operează mai puțin de zece vehicule. „Vorbim despre dublarea sau triplarea a ceea ce avem astăzi”, spune un oficial al Alianței Pro-Rail.

În primă fază, partenerii de proiect utilizează mai multe chestionare pentru a determina ce anume împiedică companiile mici și mijlocii să se implice în transportul feroviar, după care, într-o a doua fază a proiectului se definește modul în care aceste obstacole pot fi eliminate. În faza a treia, intră în joc portalurile digitale care facilitează începerea utilizării CT. În viitor, un antreprenor ar trebui să fie în măsură să obțină informații despre relațiile și condițiile CT într-un mod similar și să poată obține mărfurile pe drum.

Articole similare

Ad