Pentru Dan & D-TransPlus 2025 a început foarte bine, deoarece camioanele au lucrat de Crăciun și la final de 2024, nu au fost aduse în țară, „pentru că asta ar fi însemnat ca în ianuarie să pornim mai greu activitatea. Așa că am preferat să plătim șoferii în plus și să nu facem pauză, și astfel ianuarie nu a fost o lună scurtă și am avut profit bun“, așa cum explică Gheorghe Buzu, CEO-ul companiei. Februarie și martie au fost mai slabe, iar în aprilie piața și-a revenit. „Noi ne străduim – și reușim asta deoarece avem o echipă mare raportat la numărul de camioane – să fim cât se poate de flexibili și să prestăm servicii de calitate, nu neapărat să căutăm volume mari sau să facem kilometri mulți și să avem costuri mari, cât să grupăm mărfurile, să combinăm cursele și să mergem în țări mai dificile, ca Elveția, Marea Britanie sau Irlanda, unde și tarifele sunt mai bune. Adică lucrăm în zona numita Blue Banana, unde se află 60% din PIB-ul UE. Și nu uităm de angajați: vrem să aibă confort cât mai bun și toate dotările necesare în cabină și discutăm cu ei periodic despre ce mai trebuie. Avem potențial mare de dezvoltare și ne propunem să-l fructificăm“, detaliază Denis Susarencu, asociat în cadrul firmei.
Pentru aceasta Dan & D-TransPlus va continua investițiile în primul rând în flotă. Aceasta numără acum 47 de ansambluri (cap tractor + semiremorca cu prelată ) și în septembrie vor fi livrate alte cinci, pentru extindere. Iar în 2027-2028, dacă lucrurile merg bine, ar urma să se ajungă la 100 de camioane proprii.
Din acest interviu mai puteți afla ce alte planuri de investiții mai are firma, cum i-a afectat războiul din Ucraina activitatea, ce venituri și ce marjă de profit speră să obțină în întregul an 2025, care sunt relațiile pe care merg cel mai mult camioanele sale și mai ales cât de mare este pericolul amenzilor din Marea Britanie pentru depistarea de migrați clandestini.