Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel Cargo Rail NOVUM, mai robust, mai ușor de manevrat și mai flexibil

Tot pentru transport intermodal, ca și Port 45 Triplex, Kögel a mai lansat, în cadrul evenimentului online de pe 12 mai, modelul Cargo Rail din generația NOVUM, cu construcție mai robustă decât versiunea anterioară, mai ușor de manevrat și cu grad mare de personalizare în funcție de diverse sarcini de transport, în special datorită posibilităților de ajustare pe care le propune caroseria opțională Flexi Use, ce permite două tipuri de codificări feroviare: P380 și P395, pentru o înălțime interioară maximă de 2.650, respectiv 2.800 mm, astfel încât să se adapteze la mai multe tipuri de linii de căi ferate, economisind timp și bani.

Cadrul ușor din oțel este foarte stabil, dar ranforsat pentru transport intermodal, iar cadrul gâtului are 90 mm înălțime. În versiunea de bază, care include totuși numeroase dotări, Cargo Rail are o greutate proprie de circa 6.350 kg. Noul model poate fi echipat cu axe Kögel KTA NOVUM Rail, disponibilă și pentru Cargo Rail Coil și pentru Box Rail, care se remarcă prin fiabilitate și costuri reduse de exploatare.

Noul model este echipat standard și cu sistem Kögel Telematics, care în pachetul BasicTrailer combină PosControl, TrailerControl și EBSControl și permite transmiterea de date (poziția în timp real, starea cuplării etc.) spre portalul telematic Kögel. Iar datorită interfeței deschise chiar și operatorii cu flote mixte de semiremorci pot avea o imagine de ansamblu asupra tuturor datelor telematice, indiferent de portalul pe care îl preferă.

Articole similare

Ad