Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Logistica si transportul intermodal, directiile de dezvoltare ale Harborsz in 2017/2018

Harborsz Logistic si-a deschis prima filiala in 2001 la Budapesta, iar Romania a fost prima tara straina in care a intrat, in 2003, cand a infiintat biroul din Timisoara – intre timp acesta s-a mutat in Oradea. In 2007 compania a intrat in Serbia, in 2014 in Bulgaria, iar in viitorul apropiat Slovenia este prima vizata, pana la finalul acestui an urmand sa fie deschisa acolo inca o filiala. „Dar avem planuri si pe mai departe in regiunea centrala si est-europeana“, asa cum puncteaza Molnár Szilárd, administrator si asociat in cadrul firmei (in dreapta in foto, alaturi de Christof Weichbrodt, Freight Commercial Manager in cadrul Stena Line.
 

Compania are doua domenii principale de activitate: rezervarile de feribot pentru firme de transport, care detin ponderea cea mai mare din cifra de afaceri si din profit, si organizarea transporturilor (casa de expeditii). Cele doua servicii sunt oferite pe toate pietele unde este prezenta, cu diferente foarte mici de la o filiala la alta, si isi propun sa aduca valoare adaugata in activitatea transportatorilor.
Printre planurile de viitor ale Harborsz, cu perspective de realizare in 2018, se numara construirea unui depozit la Oradea – un oras care ofera numeroase oportunitati de dezvoltare si care, comparativ cu Bucurestiul, de exemplu, se remarca prin apropierea de granita si preturile mai mici – in paralel cu unul in Budapesta, un alt oras important, de unde se pot organiza foarte bine grupaje. Cele doua centre vor fi si pentru cross dock, si pentru depozitare. „La un moment dat a trebuit sa iau o decizie“, isi aminteste Molnár Szilárd. „Construim propriul centru logistic sau ne concentram o vreme asupra rezervarilor de feribot si pe urma construim un centru logistic. S-a luat decizia ca prima data sa consolidam relatia cu operatorii navali si sa ne extindem in tarile din zona, iar acum suntem in punctul in care ne putem implica in logistica, mai ales ca avem relatii solide in Europa de Vest si partenerii nostri vor sa investim in depozite.“
Si transporturile multimodale reprezinta un punct de interes, deoarece e tot mai clar ca aceasta este tendinta in Europa, si vor incepe cel tarziu in 2017, din Romania spre Germania si Suedia, deoarece „este important sa fie legate cu feribotul. Deja cunoastem piata si suntem pregatiti sa intram si in acest domeniu.“

Articole similare

Ad