Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Lufthansa Cargo: Centrul de marfă Lufthansa din Frankfurt va deveni mai scump

Modernizarea centrului Lufthansa Cargo de la aeroportul din Frankfurt va fi și mai costisitoare decât s-a planificat inițial. Lufthansa Cargo a anunțat un volum de investiții de aproape 600 de milioane de euro, cu aproximativ 100 de milioane mai mult decât a fost declarat în raportul Grupului 2023. Un purtător de cuvânt a explicat creșterea reînnoită cu o creștere puternică a costurilor materialelor, în special pentru oțel. În 2019, se vorbea încă de cheltuieli de 400 de milioane de euro.

Centrul Cargo, care a intrat în funcțiune în 1982, urmează să fie complet renovat în secțiuni până în 2030. Printre altele, va fi construit un nou depozit cu rafturi înalte, care la 42 m va fi a doua cea mai înaltă clădire de pe cel mai mare aeroport din Germania. Grupul plănuise inițial să reconstruiască complet centrul cargo, dar apoi a abandonat acest plan de 1,3 miliarde de euro în 2016.

Investiția reprezintă un angajament clar față de site-ul din Frankfurt și simbolizează încrederea în viitorul pe termen lung al activității de transport aerian de marfă. Lufthansa Cargo transmite un semnal important pentru inovare și competitivitate la Aeroportul Frankfurt. În Hesse, unde sectorul auto, industria farmaceutică și tehnologia medicală joacă un rol central, legătura oferită de Lufthansa Cargo este o poartă indispensabilă către piața mondială.

Cu aproape 2 milioane de tone pe an, Frankfurt este cel mai mare aeroport cargo din Germania, înaintea Leipzig-Halle. Aproximativ un sfert din mărfuri zboară la bordul aeronavelor de pasageri. Cu toate acestea, cea mai mare parte este încărcată la bordul avioanelor cargo speciale. Lufthansa Cargo este de departe cel mai mare furnizor local și oferă servicii către aproximativ 300 de destinații din peste 100 de țări. Până la jumătatea anului, compania opera 17 Boeing 777 și patru Airbus A321 ca avioane cargo.

Articole similare

Ad