Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MAN/Neoplan

Autobuzul electric Lion’s City E este propulsat de motorul electric central MAN, ce dezvolta 270 kW si are un cuplu motor maxim de 270 Nm. Bateriile au o capacitate de stocare a energiei de 480 kWh, iar constructorul german garanteaza o autonomie de 200-270 km, in functie de conditiile de trafic, dar si de temperatura. Vehiculul este inca in faza de pre serie si urmeaza sa mai primeasca niste imbunatatiri, inclusiv retarder montat si pe maneta, nu doar pe pedala de acceleratie.

Modelul conventional Lion’s City cu motor diesel ramane in continuare in topul vanzarilor, mai ales ca sistemul Efficient hybrid in combinatie cu functia „start&stop“ asigura o reducere a consumului de combustibil cu pana la 16% in acelasi timp, costructorul german ramane un sustinator al propulsiei pe gaz natural, mai accesibila si mai atractiva ca pret decat cea electrica.
Din gama autobuzelor CNG, modelul de 18 m lungime este disponibil acum cu noul motor MAN E-1856 LOH, de 9,5 l, ce dezvolta 320 CP la 1.800 rpm, in tandem cu transmisia automata ZF Ecolife cu retarder integrat. Ampatamentul mai scurt pe prima sectiune, de numai 5.200 mm, face ca Lion’s City G sa fie usor de manevrat, iar sistemul „start&stop“ asigura oprirea motorului atunci cand vehiculul este in statie sau la semafor, pentru a economisi combustibil.

Articole similare