Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

MPA și Portul Rotterdam vor crea cel mai mare coridor verde și digital din lume

Autoritatea Maritimă și Portuară din Singapore (MPA) și Portul Rotterdam au semnat un memorandum de înțelegere (MoU) pentru a crea cel mai mare coridor verde și digital din lume.

Memorandumul de înțelegere va reuni părțile interesate din întregul lanț de aprovizionare pentru a livra primele nave sustenabile care vor naviga pe această rută până în 2027.

Fiecare combustibil alternativ are propriile provocări în ceea ce privește costurile, disponibilitatea, siguranța și limitările de autonomie din cauza densității energetice mai mici în comparație cu combustibilii fosili.

Pentru a aborda aceste provocări, cele două autorități portuare au convenit să reunească o coaliție largă de expeditori, furnizori de combustibil și alte companii pentru a lucra în colaborare la soluții potențiale.

Memorandumul de înțelegere vizează, de asemenea, optimizarea eficienței transportului maritim, a siguranței și a fluxului transparent de mărfuri prin crearea unui culoar comercial digital în care datele relevante, documentația electronică și standardele sunt puse în comun.

Cele de mai sus vor facilita circulația fără probleme a navelor și a mărfurilor și vor optimiza sosirea la timp a navelor din port în port.

Autoritățile portuare vor colabora cu Centrul global pentru decarbonizare maritimă și cu Centrul Mærsk Mc-Kinney Møller pentru transport maritim cu zero emisii de carbon, în calitate de parteneri de acțiune, precum și cu alți parteneri din industrie din întregul lanț de aprovizionare, printre care bp, CMA CGM, Digital Container Shipping Association, Maersk, MSC, Ocean Network Express, PSA International și Shell pentru început.

„Prin reunirea părților din întregul lanț de aprovizionare de-a lungul uneia dintre cele mai mari rute comerciale din lume, le putem permite transportatorilor să treacă la combustibili cu zero emisii de dioxid de carbon și să accelereze tranziția către un transport maritim mai sustenabil”, a declarat Allard Castelein, CEO al Portului Rotterdam.

Acest lucru va permite proiectului coridorului verde și digital să sporească încrederea în investiții, să atragă finanțare ecologică și să lanseze proiecte pilot de realimentare comună și teste pentru digitalizare și utilizarea combustibililor cu emisii reduse și zero de carbon de-a lungul rutei.

Acest memorandum de înțelegere consolidează și mai mult parteneriatul puternic dintre Singapore și Rotterdam. El reafirmă angajamentul Singapore de a facilita o tranziție la alimentarea cu combustibil multiplu, ca parte a Planului de decarbonizare maritimă a Singapore 2050, și accelerează eforturile noastre de digitalizare pentru a optimiza eficiența maritimă și a îmbunătăți rezistența lanțului de aprovizionare.

Proiectul pilot va completa eforturile întreprinse de industria maritimă, inclusiv de parteneri precum Google Cloud, și de OMI pentru a sprijini tranziția spre decarbonizare și digitalizare pentru transportul maritim internațional, în timp ce lucrăm la dezvoltarea și extinderea soluțiilor ecologice și digitale pentru o adoptare pe scară mai largă.

Articole similare

Ad