Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Multe noutati si inovatii tehnologice

Busworld Kortrijk si-a deschis portile, la jumatatea lui octombrie, pentru un numar record de aproape 35.000 de vizitatori. Cel mai important eveniment al industriei de profil a fost asteptat cu entuziasm de expozanti – constructori de vehicule, producatori de componente, subansamble, sisteme si softuri din toata lumea – incurajati de vanzarile de midibuze, autobuze si autocare, in crestere la nivel european. Iar estimarile sunt pozitive si pentru anul urmator. Oferta de autobuze urbane se axeaza in continuare pe tehnologiile nepoluante, in timp ce piata de autobuze intercity si autocare se imparte intre solutii economice si modele exclusiviste, noutati fiind si de o parte, si de alta.
 

Salonul de autobuze si autocare Busworld Kortrijk a reunit toata piata producatorilor si furnizorilor europeni din domeniu, fiecare asigurandu-se ca are ceva nou de prezentat cu aceasta ocazie. Tot acum a avut loc si ceremonia de premiere a Autocarului Anului 2016, cea mai importanta distinctie din industria europeana de profil. Trofeul a fost inmanat de catre presedintele juriului international de presa Bus and Coach of the Year lui Sylvain Blaise, Head of Global Bus CNH Industrial, pentru noul Magelys. Autocarul a fost prezentat in Belgia cu noul look „All Blacks“ si in configuratie Lounge (full-option). Mai sunt disponibile, tot pentru Magelys, versiunile Line si Pro. Alaturi de acesta, Iveco Bus a expus in premiera la Busworld minibusul Daily electric, realizat pe platforma Daily Van of the Year 2015. Vehiculul este echipat cu baterii si super-capacitori, dispune de un soft nou si este cu 25% mai eficient din punct de vedere al consumului de energie. Un avantaj suplimentar il reprezinta si cresterea intervalelor de service. Tot din gama Daily, versiunea Tours poate avea numeroase optiuni de echipare, inclusiv cutie de viteze automata, cu opt trepte.
Iveco Bus a anuntat si continuarea proiectului Crealis, in versiune articulata vehiculul fiind ideal pentru liniile BRT. Autobuzul este disponibil atat cu motorizare Euro 6, cat si cu tehnologii alternative de propulsie.
La stand au mai fost prezentate autobuzul Crossway Line, de 13 m lungime, in versiune standard si low-entry, dar si autobuzul urban Urbanway, in versiunea BRT. Vizitatorii targului au avut la dispozitie nu mai putin de sase vehicule pentru test-drive, parcate in spatiul expozitional exterior.
Iveco Bus promoveaza gazul natural comprimat ca solutie alternativa la motorina, insa gama de motoare CNG sunt compatibile si cu bio-metan, iar Tector 7 este disponibil si in varianta HVO (ulei vegetal/hidrocarburi). Peste 22.000 de motoare pe gaz au fost produse pana acum de Iveco, iar 5.500 de autobuze urbane si 7.000 de vehicule comerciale au fost livrate in Europa. Obiectivul pentru perioada urmatoare este ca jumatate din vehiculele vandute sa fie CNG sau hibride.

Articole similare