Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad

Multumit de Volvo mai ales pentru flexibilitatea in configurarea camioanelor

Industrial Construct a inceput colaborarea cu Volvo Trucks in 2000, iar cele 10 camioane 8×4 care vor fi cumparate in 2020 sunt tot Volvo, preferinta pentru aceasta marca datorandu-se, asa cum explica directorul general, Sorin Ciufudean, faptului ca intotdeauna masinile au putut fi configurate exact in functie de nevoile sale. 
„Cele mai multe dintre lucrarile noastre sunt legate de ape, regularizari si baraje, deci muncim pe terenuri instabile. Cum camioane cu transmisie manuala nu se mai fabrica, am ajuns cu specialistii Volvo la o configuratie cu directie dinamica si cu trepte de forta fata/spate. Si, avand volume foarte mari de materiale de dislocat, am avut nevoie de 8×4, ca sa intram pe teren accidentat si sa avem si capacitate cat mai mare, astfel ca am configurat un sasiu 8×4, mai lung putin, cu bena de 22,7 m3 in loc de 18 m3, care este si eficient din punct de vedere al costului/m3 transportat, deoarece consumul este bun, si la fel si pretul consumabilelor. Axele sunt cele mai mari din oferta Volvo, arcurile lamelare sunt si ele cele mai mari, iar sasiurile sunt ranforsate. In plus, Volvo are cea mai dezvoltata retea de service din Romania si ne-a oferit solutii pentru orice nevoie sau problema am intampinat.“

Firma are in flota si cinci Volvo 6×4, care fac fata si mai bine pe terenuri accidentate, dar cantitatea de piatra sparta, balast sau pamant transportata este mai mica, deci pentru lucrari la drumuri, unde volumele de materiale sunt mai mari, 8×4 este mai rentabil, apropiindu-se, din punct de vedere al costurilor, de un autotractor cu semiremorca, asa cum puncteaza Sorin Ciufudean.
 
O cursa poate avea cel mult 140 km/sens si in functie de santier camioanele ajung de la 50 la 500 km parcursi intr-o zi.
 
Si soferii firmei, nu doar directorul general, sunt multumiti de Volvo, iar pentru ei se achizitioneaza periodic cursuri, existand si o fluctuatie de personal de 10%, ceea ce presupune ca si noii veniti sa faca training pentru a se acomoda cu masinile.

Articole similare

Ad