AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad

Noi derogari de la Regulamentul 561 in Belgia, plus prelungirea exceptiilor pana pe 31 mai

Derogarile de la timpii de condus si odihna din Belgia se prelungesc pana pe 31 mai, iar acum exceptiile includ o perioada saptamanala de condus marita de la 56 la 59 de ore, o perioada de condus in doua saptamani care creste de la 90 la 96 de ore, posibilitatea de a amana pauza saptamanala (regulamentul prevede ca soferul trebuie sa inceapa o noua pauza saptamanala cel tarziu dupa sase perioade de cate 24 de ore considerate de la finalul pauzei saptamanale anterioare, iar aceasta exceptie permite inceperea unei noi pauze saptamanale cel mai tarziu dupa 7 perioade de cate 24 de ore) si posibilitatea de a lua doua pauze saptamanale scurte consecutive daca soferul face macar patru pauze saptamanale in patru saptamani consecutive, din care doua sunt pauze saptamanale normale, si daca se face compensarea pentru odihna redusa pana la finalul celei de-a patra saptamani.
Aceste derogari se aplica numai pentru transportul bunurilor esentiale, care sunt mai clar definite decat la aparitia derogarilor initiale, si includ alimente pentru consumul populatiei, medicamente, echipament medical si combustibil.
Soferii trebuie sa declare motivul prelungirii timpului de condus pe diagramele tahograf sau pe spatele discului.
Iar mersul in echipaj este admis daca se respecta regulile de distantare sociala.
Si efectuarea pauzei saptamanale normale in cabina se prelungeste pana pe 31 mai, daca, desigur, cabina are pat. Aceasta masura se aplica si la transport national si la international, fara restrictii legate de natura bunurilor transportate. 

Articole similare

Ad