Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Noul Master dispune de sisteme care scad consumul cu 10%

Cu ocazia tetelor cu vehicule de distributie, organizate pe 11 iunie la Lyon, Renault Trucks a prezentat si noul Master de 2,8-4,5 t, disponibil in versiuni furgon, sasiu simplu sau dubla cabina, combi, bus sau cabina cu platforma, cu roti simple sau gemene, cutie de viteze manuala sau automatizata si motoare Euro 5b+ de 110-165 CP cu tehnologie bi-turbo in cazul celor de 135 si 165 CP, care permite functionarea, pe rand sau simultan, a unei turbine cu presiune joasa si a uneia cu presiune inalta, pentru confort mai bun, performante superioare si o reducere a consumului si a emisiilor de CO2 – acestui scop servindu-i si sistemul Eco-Mode, dotare standard, ca si Stop&Start, care se activeaza automat la oprirea la semafor, dupa care motorul reporneste printr-o simpla apasare a ambreiajului sau la intrarea in viteza intai.
 

Toate aceste sisteme pot aduce o economie de pana la 10%. Master are, standard, sistem de control al traiectoriei, care integreaza Hill Start Aid, asistenta la franarea de urgenta, control electronic al tractiunii, functie de stabilitate pentru remorca si control adaptiv al sarcinii.
Noul Master are o capota noua si un calandru nou si pe radiator poate fi montat un ecran care sa protejeze de pietre.

Articole similare

Ad