Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Nu doar taxa de drum crește în Germania, ci și rețeaua pentru combinatiile de 25 m

Este vorba de aproximativ 200 de rute noi, dintre care multe, așa cum arată asociația olandeză de transport și logistică TLN, au fost solicitate de transportatorii olandezi. În unele cazuri sunt drumuri scurte de legătură cu locațiile de încărcare și descărcare pe care combinatiile lungi (LHV) nu aveau voie să meargă, dar care sunt acum disponibile, după aproape trei ani de așteptare a noii legislații apărute în octombrie 2023. În acest mod, apreciază TLN, utilizarea LHV devine interesantă pentru mai multe companii, atât din punct de vedere al mediului, cât și al costurilor, aspect relevant având în vedere creșterea substanțială a taxei de drum din Germania de la 1 decembrie 2023.

Reamintim că începând cu 1 ianuarie 2017, combinațiile de camioane lungi și grele (LHV sau Ecocombi) sunt permise în Germania numai în anumite condiții, iar legislația specifică lor include și drumurile pe care acestea au voie să meargă, și care acum acoperă aproape toate autostrăzile din țară până la punctele de trecere a frontierei cu Olanda, Belgia, Luxemburg, Franța, Austria, Republica Cehă și Danemarca, precum și multe rute importante din rețeaua rutieră subiacentă.

Deocamdată însă nu se va modifica greutatea maximă admisă, de 40 t.

Articole similare

Ad