Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Numeroase provocări pe piața semiremorcilor pentru transport de containere

D-TEC a vândut în 2020 în România mai puțin de 10 semiremorci pentru transport de containere, deoarece această piață a fost foarte restrânsă pe fondul crizei provocate de Covid-19 atât în Europa, cât și la noi în țară, dar și din cauza solicitărilor de ofertă pentru proiectul nerambursabil Măsura 3, venite din partea unor firme care au sperat ca banii să fie alocați până la final de an – ceea ce nu s-a întâmplat.

Anul începuse bine, „dar a continuat mediocru“, așa cum declară Alexandru Butilică, director de vânzări D-TEC pentru România, și apoi spre final a existat o cerere mai mare și deja compania avea peste 10 unități comandate pentru 2021. „Cererea în România este mult peste acest volum, dar din păcate nu putem vinde mai mult deoarece D-TEC a alocat toate locurile din producție până în al treilea trimestru al anului.“ Producătorul olandez are și dezavantajul portofoliului redus, ce include mai ales semiremorci pentru transport de containere maritime. „În plus, fiind un produs de top, realizat integral în fabrica din Kesteren (Olanda), nu poate concura cu prețul scăzut oferit de modelele provenite din Turcia, țară în care au ales să producă, pentru a-și scădea costurile și a-și păstra marjele de profitabilitate, multe companii cunoscute din Europa.“ Alexandru Butilică își propune pentru 2021 să crească stocul din România, în condițiile în care în 2020 a avut doar trei semiremorci disponibile pentru livrare rapidă.

Articole similare

Ad