Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

O gamă nouă de motorizări Euro 6 în noiembrie

Scania va introduce o gamă Euro 6 actualizată „substanțial“. Noile camioane, despre care producătorul suedez spune că vor fi mai economice din punct de vedere al consumului de carburant, vor fi lansate în noiembrie 2021. Informația vine în contextul problemelor din industrie legate de deficitul de semiconductori.

Scania a înregistrat vânzări record în primul trimestru din 2021 din gama actuală de camioane. „Dar luptăm cu lipsa semiconductorilor, la fel ca restul industriei noastre. Acest lucru a dus la termene de livrare lungi și, în unele cazuri, la livrări întârziate. În plus, ne pregătim pentru cea mai mare lansare din 2016 încoace. În această situație, am decis că este corect să le oferim clienților potențiali o bază mai bună pentru luarea deciziilor atunci când se ia în considerare următorul camion Scania și calendarul de livrare a acestuia”, explică Alexander Vlaskamp, Executive Vice President and Head of Sales and Marketing.

Producătorul suedez nu a dezvăluit momentul exact al lansării noii game sau toate detaliile despre noua generație, dar promite, printre altele, îmbunătățiri „substanțiale” ale consumului de combustibil în comparație cu gama din prezent, precum și actualizări ale șasiului. Acest lucru ar trebui văzut în lumina faptului că de cinci ani la rând camioanele Scania au fost numite „camioane verzi”, datorită eficienței în transport, de către revistele de profil din Germania. Sistemul de ofertare și comandă pentru noua gamă nu va fi disponibil până în noiembrie, însă clienții care și-au arătat interesul vor fi apoi deserviți în ordinea comenzilor. „Vom continua să instruim echipa de vânzări pe parcursul toamnei și să ne asigurăm că avem toate instrumentele și informațiile pentru introducerea noii game de motorizări de 13 l în noiembrie”, afirmă Alexander Vlaskamp.

Noua gamă Euro 6 va intra în producție de serie în trimestrul al doilea din 2022. Prin introducerea unui nou sistem de propulsie, Scania își demonstrează angajamentul de a conduce trecerea către un sistem de transport sustenabil, în conformitate cu acordul de la Paris. Scania a fost primul producător de vehicule comerciale grele care a creat un plan în cazul în care obiectivele sunt aprobate de inițiativa Science Based Target (SBTi).

Cabine mai lungi cu 270 mm

Pe lângă noul motor de 13 l se așteaptă ca Scania să aducă noutăți și în ceea ce privește cabinele, chiar dacă producătorul suedez a anunțat recent disponibilitatea seriilor R și S cu cabine cu o lungime suplimentară de 270 mm – produs exclusiv de filiala Scania Laxå Special Vehicles – care nu numai că îmbunătățesc confortul șoferilor la drum lung, dar deschid oportunități și pentru alte aplicații, cum ar fi utilizarea de echipaje, folosirea vehiculelor pentru școlile de șoferi sau pentru operațiunile de recuperare (cu scaune pentru pasageri) etc.

„Odată cu introducerea CR23 și CS23, Scania ridică și mai mult ștacheta pentru camioanele premium”, spune Stefan Dorski, Senior Vice President, Head of Scania Trucks.

Decizia de a oferi cabine extinse construite în serie mică se bazează pe o cerere persistentă din partea mai multor piețe cu privire la cabine cu spațiu longitudinal suplimentar, care i-ar permite șoferului folosirea unui pat extensibil cu lățimea de 100 cm, fără a fi nevoie să-l strângă dimineața.

Adăugarea a 27 cm la lungimea inițială de 200 cm (care se măsoară de la pedale la peretele din spate) reprezintă o creștere de peste 13%, lucru care cu siguranță face diferența și oferă posibilitatea introducerii mai multor soluții ingenioase. Spațiul suplimentar este creat prin adăugarea unor componente ale cabinei deja existente, grație sistemului modular Scania. Primele livrări către clienți sunt programate să aibă loc în toamna lui 2021. „Planul Scania este ca aceste cabine să fie omologate în ultimul trimestru al anului, cu omologări naționale în cazul piețelor care doresc cât mai urgent noile soluții.”

Articole similare