Ad
Ad
Ad
Ad

Olanda are un deficit de 4.400 de locuri de parcare și situația riscă să se înrăutățească

Olanda are un deficit de 4.400 de locuri de parcare, iar dispariția spațiilor pentru camioane de lângă benzinării, impunerea interdicțiilor în parcurile industriale și utilizarea necorespunzătoare a facilităților existente vor agrava și mai mult problema, sunt de părere asociațiile de transport și logistică din această țară TLN, FNV și CNV. Acestea cer să se ia măsuri imediate pentru a crea spații de odihnă sigure, accesibile și demne pentru șoferii de camioane. Pe 22 mai, șoferii de camioane, împreună cu cele trei organizații, urmează să predea Planul de Îmbunătățire a Parcării pentru Camioane, prin care atrag atenția asupra lipsurilor tot mai mari de spații sigure, accesibile și igienice și cer să se facă imediat investiții în parcări decente, care să le permită conducătorilor auto să-și facă meseria cum trebuie.

Informațiile care stau la baza acestui plan provin din activitatea de zi cu zi a șoferilor, care nu pot găsi un loc potrivit pentru a-și lua odihna obligatorie. Ei au parte zilnic de stres și insecuritate din cauza lipsei de locuri de parcare bune și mulți sunt nevoiți să oprească în parcuri industriale, în zone rezidențiale sau chiar pe benzile de urgență, unde nu au nici toaletă, nici duș, nici lumină, nici siguranță. Iar această realitate nu are impact doar asupra sănătății și siguranței lor, ci și asupra funcționării lanțului de logistică. Soluțiile sunt pregătite, cred cele trei asociații, dar acum este timpul pentru acțiune. Printre propunerile lor concrete se numără extinderea locurilor de parcare de-a lungul rutelor aglomerate, crearea de facilități de bază la fiecare locație și utilizarea mai bună a spațiului disponibil la hub-urile logistice. Iar cele care pot oferi soluții practice sunt municipalitățile și autoritățile din teritoriu.

Sursă foto: TLN

Articole similare

Ad