Modern Buyer va organiza prima editie a conferintei E-Retail & FMCG Conference, primul eveniment dedicat comertului on line din segmentul FMCG, DIY si bunuri de folosinta indelungata. Evenimentul va avea loc pe data de 6 martie 2014, in Amfiteatrul Institutului Cervantes a hotelului Cismigiu din Bucuresti, in intervalul 9.00 – 15.00.
La eveniment vor participa peste 20 de retaileri, precum Carrefour, Metro Cash&Carry, Auchan, Mega Image, Cora, Animax, Mega Market, Domo, Sensiblu, PC Garage, precum si alte companii ce activeaza in comertul online.
De asemenea, au confirmat participarea si importanti furnizori din industria alimentara.
SPEAKERI:
– Radu Butufei, Director E-Commerce Carrefour Romania;
– Claudia Mirica, Manager Project Coradrive;
– Cosmin Costea, E-Commerce Manager METRO Cash&Carry Romania;
– Teodora Kaltenbacher, Partner magazin online NoSugarShop.ro;
– Madalina Carstea, Head of Market Strategy GfK Romania;
– Rares Florea, Online Sales Manager PayU;
– Bogdan Sacuiu, Chief Sales Officer Seamless;
– Silvia Axinescu, Senior Associate Reff&Asociatii, societate de avocati membra a Deloitte Legal;
– Oana Dumitrescu, Head of Online Marketing Zitec Romania;
– Lucian Daia, Lead Software Engenieer Zitec Romania;
– Liviu Taloi, Community Manager GpeC – Gala Premiilor eCommerce;
– Reprezentanti ai marilor retaileri din Romania, dar si antreprenori care au dezvoltat magazine de nisa;
– Furnizori de bunuri de larg consum precum si de bunuri de folosinta indelungata;
– Specialisti in marketing, logistica si distributie;
– Analisti din randul agentiilor de research;
– Furnizori de solutii diverse (software, solutii de plata s.a.)
E – Retail & FMCG CONFERENCE este un eveniment de o zi, tip conferinta, format din doua paneluri de discutii.
Panel I: On line-ul, un must have in Retail&FMCG? De ce vor marii retaileri sa vanda si on line?
Lansarea primului hipermarket online de catre Carrefour, proiectul Cora Drive, magazinul online Metro, inaugurarea ShopiDoki.ro de catre Interbrands si a site-ului e-whiteland.ro reprezinta doar inceputul ofensivei marilor jucatori din retail si distributie alimentara in mediul online. Sunt sanse mari sa vedem in viitorul apropiat noi lansari de magazine virtuale ale unor retele mari de retail. Vom discuta, in acest panel despre:
– Ce i-a determinat pe marii operatori din retailul alimentar sa vanda si on line?
– Este pregatit consumatorul roman sa achizitioneze on line bunuri de larg consum? Cum a evoluat comportamentul de achizitie al consumatorilor romani?
– Cat ocupa comertul online din totalul vanzarilor FMCG din Romania?
– Care sunt principalele bariere in calea comertului on line?
– Ce oportunitati ofera on line-ul marilor retaileri din Romania? Dar furnizorilor FMCG si de bunuri de folosinta indelungata?
– Cum a evoluat comertul on line in regiune? Va urma Romania trendurile din alte tari europene? Ce factori majori vor influenta viitorul comertului on line in Romania?
Panel II: Modele de business online dezvoltate jucatorii din retail (IKA si mici antreprenori). Inovatii si solutii in sprijinul cresterii pietei de e-commerce.
Modern Buyer si-a propus sa treaca in revista cateva modele de business online dezvoltate de marii retaileri din Romania. Nu in ultimul rand, am invitat si antreprenori romani care au dezvoltat magazine de nisa (produse traditionale, alimente pentru diabetici, produse bio/eco s.a.) pentru a avea o perspectiva cat mai larga asupra oportunitatilor generate de tehnologie.
In acelasi timp, companiile care doresc sa investeasca in prezenta online, trebuie sa aiba la indemana si uneltele potrivite pentru a creste randamantul investitiilor. Vom vorbi, asadar, si de instrumente inovative la indemana companiilor din retail:
– Solutii de plata;
– Solutii software;
– Strategii si solutii de marketing;
– Solutii logistice si de distributie;
Daca doriti sa participati la acest eveniment contactati: Monica Marin, 021.311.94.26. monica.marin@jmkcommunication.ro;
Mai multe detalii despre tematici, program si modalitatile de inscriere gasiti AICI.