AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Piața de semiremorci noi a crescut cu peste 1.000 de unități față de 2019

În 2021 s-au înmatriculat pentru prima dată în România, conform DRPCIV, 4.116 semiremorci noi și 7.147 rulate, iar 12.445 au fost reînmatriculate, față de 2.306, 6.993, respectiv 10.341 în 2020 și 3.303, 6.035, respectiv 10.003 în 2019. Iar conform calculelor noastre este vorba de 4.792 de semiremorci noi, față de 2.879 în 2020 și 3.870 în 2019.

Lider de piață este Schmitz Cargobull, cu 1.823 de semiremorci noi înmatriculate (917 prelate, 594 de basculante, 199 cu temperatură controlată, 54 de furgoane, 37 pentru transport de containere, 23 de izoterme), față de 981 în 2020 și 1.404 în 2019. Urmează în clasament Krone, cu 806 (709 prelate, 44 cu temperatură controlată, 22 pentru transport de containere, 20 cu obloane rabatabile, 9 furgoane, 1 suprastructură deschisă și 1 DA99 pentru transport de încărcături lungi), față de în 531 în 2020 și 851 în 2019, și Kögel, cu 362 (350 de prelate, 7 basculante, 3 cisterne, 1 cu obloane rabatabile și 1 platformă), față de 130 în 2020 și 146 în 2019.

Wielton a vândut 304 semiremorci noi (247 de basculante, 54 de suprastructuri deschise, 2 prelate și 1 cu podea coborâtă), față de 272 în 2020 și 250 în 2019, Schwarzmüller 269 (128 de basculante, 102 prelate, 15 cu obloane rabatabile, 13 pentru transport de lemn, 7 platformă, 2 pentru transport de butelii și 2 pentru transport de vehicule), față de 192 în 2020 și 218 în 2019, Mega a vândut 253 basculante și 2 pentru transport de lemn, față de 125 de semiremorci în 2020 și 146 în 2019, Kässbohrer a vândut 124 de semiremorci noi (51 de basculante, 26 de cisterne – din care 19 ADR – 23 pentru încărcături lungi DA99, 11 prelate, 10 pentru transport de containere, 2 platforme și 1 pentru transport de lemn), față de 137 în 2020 și 192 în 2019, iar Meiller a vândut 117 basculante, față de 99 în 2020.

Restul producătorilor au vândut mai puțin de 50 de unități.

Peste 50 de semiremorci noi au vândut Magyar (54 de cisterne ADR), Zaslaw (49 de basculante și 5 pentru transport de lemn) și D-Tec (51 pentru transport de containere).

Peste 10 unități au vândut Spitzer (35 de cisterne), Berger (32 de prelate și 1 suprastructură deschisă), Stas (19 DA99 și 12 basculante), Ardor (30 de cisterne), Max Trailer (27 cu podea coborâtă și 2 platforme), Bodex (28, dintre care 21 de basculante, 4 cisterne – 3 ADR – 2 pentru transport de furaje și 1 DA99), Benalu (19 basculante), Lider Lowbed (15 SK pentru încărcături excepționale și 1 platformă), Asam (15 cisterne ADR), Broshuis (14 pentru transport de containere și 1 platformă), Fliegl (10 prelate, 2 pentru transport de containere și 1 pentru transport de vehicule), Pezzaioli (11 pentru transport de animale) și Faymonville (3 cu podea coborâtă, 3 pentru transport de geamuri, 2 DA99 și 2 platforme).

Mai puțin de 10 unități au vândut Langendorf (5 cu podea coborâtă, 2 pentru transport de geamuri și 1 basculantă), Santi (8 cu temperatură controlată), BC-LDS (7 cisterne ADR), Meusburger (4 platforme, 2 pentru transport de vehicule și 1 prelată), Yhan Unsal (4 cu podea coborâtă și 2 platforme), Chéreau (5 pentru temperatură controlată), Indox (5 cisterne ADR), Menci (3 basculante și 2 cisterne), Ameridac (3 platforme și 1 pentru transport de vehicule), Doll (2 pentru transport de materiale lungi și 2 pentru transport de lemn), Eroglu (4 pentru transport de vehicule), Peischl (4 pentru încărcături lungi), Goldhofer (2 pentru încărcături excepționale, 1 pentru transport de vehicule și 1 cu podea coborâtă), Stu (4 basculante), Feldbinder (3 cisterne ADR), FGM (3 pentru transport de vehicule), Talson (3 furgoane), Trneka (2 pentru transport de lemn și 1 basculantă), Alim (1 pentru transport de containere și 1 basculantă), Alite (2 DA99), Gofa (2 cisterne ADR), Grapar (2 pentru încărcături excepționale), Hiarom (2 cu podea coborâtă), Kalepar (2 pentru transport de vehicule), Knapen (2 furgoane), Legras (2 furgoane), Schrader (2 cisterne ADR), Tecknocar (2 basculante), VPS (2 cisterne ADR) și Yalcin (2 cu podea coborâtă).

Iar câte o unitate au vândut Alm Damper, Ceylan Treyler, Demarko Special Trailers, General Service și Komodo (SK), Fruehauf, Janmil, Kempf și Tabarrini (basculante), Bertoja și GVN Trailer (cu podea coborâtă), Lintrailers și Vega (1 pentru transport de vehicule), Sahin Tanker și Stokota (cisterne ADR), Dogan Yildiz (pentru transport de ciment), Finkl (pentru transport de animale), Gsodam (1 pentru transport de lemn), Lamberet (cu temperatură controlată), Seyit Usta (1 pentru transport de containere).

Articole similare

Ad
Ad