Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pierderi de 53 de milioane de euro pentru transport prin închiderea podului Haringvliet

Asociația olandeză de transport și logistică TLN atrage atenția asupra faptului că închiderea pe termen lung, până în 2023, a podului Haringvliet pentru reparații va costa sectorul de transport cel puțin 53 de milioane de euro.

Podul este într-o stare proastă, astfel că ministrul infrastructurii a decis să reducă viteza cu care se poate circula pe el la 50 km/h până la renovarea în 2023 și să permită traficul pe o singură bandă pe pod și în jurul lui, ceea ce va duce la congestii pe A29 și A16 – importante deoarece conectează portul Rotterdam și Zeeland, Northwest Brabant și Belgium – și la o durată suplimentară a curselor de 30 de minute.

Pe aceste șosele circulă în fiecare zi, dimineața și în orele de vârf de seară, circa 5.000 de camioane, iar o întârziere de 30 de minute va duce la pierderi mari pentru acest sector. De aceea TLN consideră că este absurd ca reparațiile să dureze atât de mult.

Asociația amintește că în ultimii ani transportatorii au fost afectați în mod repetat de închiderea bruscă și prelungită a mai multor porțiuni de drum, din cauza stării lor proaste, multe poduri, viaducte și tuneluri din această țară fiind depășite și având nevoie de renovare sau de înlocuire. În plus, valoarea investițiile în întreținere au crescut doar în ultimii ani. Or, pentru a rezolva complet problema guvernul ar trebui, în opinia TLN, să aloce pentru întreținerea infrastructurii cel puțin un miliard de euro anual în plus față de bugetul prevăzut deja.

Articole similare

Ad